با پایان جلسات متعدد دادگاه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی، زمان صدور حکم پرونده وی فرارسیده، با وجود این هنوز رای دادگاه صادر نشده و خبرگزاری فارس نوشته، خبرهایی به گوش می‌رسد که نشان از فشار سنگین به دستگاه قضا برای صدور یک حکم حداقلی برای مهدی هاشمی دارد.
کد خبر: ۷۷۱۸۶۳

در همین حال دیروز تعدادی از طلاب دینی محصل در رشته حقوق در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه با موضوع پرونده قضایی مهدی هاشمی تاکید کردند: امید آن داریم که این پرونده همچون پرونده آقای رحیمی با حکم قاطع و درست دستگاه قضایی روبه‌رو شود. حسین قدیانی رئیس سابق بسیج دانشجویی هم هشدار داده است: مماشات با آقازاده‌ها از سوی نظام قضایی به امید مردم آسیب می‌زند. علی عبدی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم با بیان این‌که برخورد قاطع قوه قضاییه با مهدی هاشمی نشان می‌دهد که آقازاده‌ها از مصونیت برخوردار نیستند، گفت: انتظار مردم برخورد قاطع دستگاه قضا با خائنان به بیت‌المال است.

پیش از این عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران نیز در پاسخ به برخی ادعاها نوشته بود: آقای مهدی هاشمی شخصیتی است که باید خود پاسخگوی اعمال خود باشد. چه، کسانی که می‌خواهند پدر را در گناهی ناکرده سهیم سازند و چه، کسانی که با برانگیختن احساسات پدرانه، می‌خواهند فرزند را در برابر اعمال قانون مصونیت بخشند هر دو از دایره سلامت خارجند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها