فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی از پوشش خبری رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۶۷۹۱۳

به گزارش روابــــط‌عمومی رسانه ملی، دریادار حبیب‌الله سیاری در بخشی از این نامه خطاب به محمد سرافزار، رئیس سازمان صدا و سیما نوشته است:

استحکام و هیمنه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در پرتوی از امتثال فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز از سوی سربازان جان بر کف ولایت و ثمره توکل، خلاقیت، شجاعت و ایمان آنان و ناشی از قدرت بی‌انتهای ملت سلحشور و خداجوی ایران اسلامی است، یک بار دیگر با عزم و رزم فرزندان دریادل میهن اسلامی در «رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران» متجلی گشت.

بدون تردید حمایت‌های بزرگوارانه جناب‌عالی از سربازان ولایتمدار نیروی دریایی و تلاش و کوشش همکاران محترمتان در مجموعه معاونت سیاسی وقت، شبکه بین‌المللی خبر و مدیریت اطلاعات و اخبار استان‌ها (واحد مرکزی خبر) و معاونت برون‌مرزی رسانه‌ ملی در راستای انعکاس شایسته این رزمایش نتایج مطلوبی را برای کشور در ابعاد مختلف سیاسی نظامی در پی داشته و در خور ستایش و اکرام بسیار است. ضمن تشکر و قدرشناسی از همه عزیزان رسانه، توفیقات جناب‌عالی را در راه خدمت به اسلام عزیز و میهن اسلامی از درگاه خداوند خواهانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها