جام جم گزارش می دهد

خروش‌ جهانی عاشقان محمد (ص)

به گفته سردبیر مجله شارلی ابدو، شماره جدید این هفته نامه حاوی مطالب غم‌انگیزی برای گرامیداشت همکاران کشته‌شده نخواهد بود، بلکه روالی را که در 21 سال گذشته داشته‌، ادامه می‌دهد که از جمله آن انتشار تصاویر موهن ضد اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۹۳۱۶

به گزارش ایسنا، این مجله تصمیم گرفته تیراژ خود را بیش از 15 برابر افزایش داده و به یک میلیون نسخه برساند. رسانه‌های گوناگونی به انتشار شارلی ابدو کمک می‌کنند. جنبش ضد اسلامی و ضد اروپایی «پگیدا» نیز به جمع طرفداران شارلی ابدو پیوسته است. در همین باره ریشار مالکا، وکیل مدافع شارلی ابدو نیز اظهار کرد در شماره آینده مجله که روز چهارشنبه (امروز) منتشر خواهد شد، قطعا کاریکاتورهای ضد اسلامی هم خواهد بود. او تاکید کرد که شارلی ابدو «کفر» را هم حق خود می‌داند و در این زمینه عقب‌نشینی نمی‌کند! روزنامه لیبراسیون پس از حمله به دفتر شارلی ابدو در چهارشنبه گذشته تحریریه این هفته‌نامه را در دفتر خود جا داده است.

شارلی ابدو که تیراژ آن تاکنون 60 هزار جلد بود، شماره آینده خود را با تیراژی حدود یک میلیون جلد منتشر خواهد کرد. قرار است نخستین شماره پس از ترور شارلی ابدو به 16 زبان ترجمه و منتشر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها