سه سارق مسلح با حمله به بانکی در اهواز در کمتر از یک دقیقه 30 میلیون تومان سرقت کردند.
کد خبر: ۷۵۶۹۶۰

به گزارش جام‌جم، عقربه‌های ساعت 9 و 46 دقیقه سه‌شنبه شانزدهم دی امسال را نشان می‌داد که سه مرد مسلح وارد یکی از شعبات بانک صادرات در منطقه کوی علوی شهرستان اهواز شده و با تهدید کارمندان و مشتریان، از آنها خواستند هیچ مقاومتی در برابرشان نکنند. یکی از سارقان به سمت صندوقدار بانک رفت و پس از تهدید وی، پول‌هایی را که در صندوق بانک بود سرقت کرد و همراه دو همدستش با یکدستگاه پراید از محل گریختند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در این باره به جام‌جم گفت: با وقوع این حادثه و اعزام کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی صحنه جرم مشخص شد، سارقان سه مرد نقابدار بودند که در کمتر از یک دقیقه سرقت را انجام داده‌اند. بر اساس اظهارات مدیر بانک، سارقان 30 میلیون تومان از آنجا سرقت کرده‌اند.

سرهنگ عزیزالله سپهوند افزود: پس از وقوع این حادثه، کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری به اجرای طرح مهار پرداختند تا این‌که 15 دقیقه پس از فرار متهمان، خودروی پراید آنها در حومه شهر و بدون سرنشین کشف شد. با انتقال این خودرو به پارکینگ پلیس و استعلام شماره پلاک آن، مشخص شد سارقان این خودرو را شامگاه دوشنبه پانزدهم دی امسال در حالی که در یکی از خیابان‌های سطح شهر پارک بوده به سرقت برده‌اند و مالک خودرو موضوع را به پلیس گزارش داده بود. وی یادآور شد: با کشف این خودروی سرقتی، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: با توجه به این که چند بار از مدیر بانک خواسته شده بود در آنجا از نگهبان بانک و سیستم‌های امنیتی متصل به مرکز 110 پلیس استفاده کنند متاسفانه وی در این زمینه اقدمات لازم را انجام نداد که همین موضوع فرصتی برای متهمان مسلح فراهم کرد که بتوانند نقشه دزدی از این بانک را عملی کنند.

وی گفت: این زنگ خطری برای دیگر مدیران بانک‌هاست که حتما نکات ایمنی را در این زمینه رعایت کنند و مراکز خود رابه نگهبان بانک و سیستم‌های امنیتی متصل به مرکز 110 مجهز کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم. از تمامی کارکنان بانک‌ها نیز می‌خواهیم چنانچه تردد افراد مشکوک را در بانک مشاهده کردند سریع آن را به فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند تا از بروز چنین سرقت‌هایی جلوگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها