معاون سرمایه انسانی رسانه ملی :

حذف انبوه کارکنان صداوسیما شایعه است

محمد سرافراز، رئیس رسانه ملی، علی‌اصغر جعفری را به سمت معاون سرمایه انسانی سازمان صداوسیما منصوب کرد.
کد خبر: ۷۵۴۷۵۰

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس رسانه ملی در این حکم نوشته شده است: با توجه به مراتب تعهد، کاردانی تجربیات و سوابق مفید و موثر جنابعالی در مدیریت‌های اجرایی و با عنایت به تصویب تشکیلات جدید سازمان، به موجب این حکم به عنوان «معاون سرمایه انسانی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در دوران تصدی خود، با طراحی و اجرای نظام جامع مدیریت و توسعه سرمایه انسانی و ایجاد سامانه مدیریت سرمایه انسانی در جهت تبدیل سازمان به سازمانی مومن، انقلابی، یادگیرنده و رقابت‌پذیر، گام بردارید و اهداف ماموریت‌های ذیل را به نحو مناسب و مطلوبی محقق کنید:

1ـ جوانگرایی و جانشین‌پروری با استفاده از خیل عظیم نیروهای جوان، مومن، مستعد، دانش‌آموخته و طراز اول کشور.

2ـ برون‌سپاری وظایف فرعی محوله از طریق رفع تصدیگری از فعالیت‌های غیرمرتبط با ماموریت اصلی سازمان و ممانعت از جذب غیرضروری نیروی انسانی.

3ـ ترسیم چارچوب برنامه عمل سازمان با هدف چابک‌سازی رسانه ملی در بخش سرمایه انسانی.

4ـ غنی‌سازی مشاغل سازمان با حرکت از مشاغل ساده و محدود به مشاغل چند لایه و چندوجهی به منظور کاستن از کمیت نیروی انسانی و افزودن بر چگالی و کیفیت آنها.

5 ـ وحدت رویه در حوزه سرمایه انسانی به گونه‌ای که امکان نگاه جامع و برنامه‌ریزی سیستماتیک در گزینش نیروی انسانی و ایجاد سازوکار‌های ارتقا، تحول و انگیزه‌مندی فراهم شود.

6 ـ ارتقای سطح رسانه ملی تا سطح سازمان‌های یادگیرنده جهانی به گونه‌ای که کارکنان سازمان همواره پاسخگوی نیازهای حرفه‌ای و تخصصی مشاغل خود باشند.

7ـ رفع ضعف‌ها و کمبود‌های سیستم آموزش مدیران سازمان با هدف آشنایی عمیق ایشان با تحولات حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و فضای مجازی به منظور مواجهه سنجیده و فکورانه با چالش‌های پیش‌روی رسانه.

8 ـ اهتمام ویژه به مرکز آموزش با توجه به نقش حیاتی و حساسی که در روزآمد ساختن کارکنان به عنوان سرمایه‌های انسانی سازمان در زمینه‌های اعتقادی و تخصصی به‌عهده دارد.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون جنابعالی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، لازم می‌دانم از خدمات ارزشمند جناب آقای غلامرضایی در مدت تصدی معاونت آموزش و پژوهش صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

علی‌اصغر جعفری از جمله مدیران باسابقه رسانه ملی، دانش‌آموخته دکتری در رشته مطالعات امنیت ملی و کارشناسی ارشد مدیریت با گرایش منابع انسانی است. وی پیش از این به مدت چهار سال مشاور رئیس سازمان و رئیس بسیج صداوسیما بود و برای شکل‌گیری سازمان تخصصی و رسانه‌ای بسیج صداوسیما، گام‌های بلندی برداشت. جعفری قبل از آن نیز به مدت پنج سال به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست صداوسیما مشغول خدمت بود.

مدیرمسئولی روزنامه جام‌جم، مدیرکلی صداوسیمای استان ایلام و معاونت صداوسیمای خراسان از جمله سوابق علی‌اصغر جعفری است. وی در کنار ریاست بسیج صداوسیما، ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر رسانه ملی، ریاست قرارگاه‌های تهدیدات نرم، قرارگاه فرماندهی و راهبری سایبری و قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور رسانه ملی را نیز به‌عهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها