نظامیان اسرائیلی با تجاوز به نوار غزه با رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین درگیر شدند.
کد خبر: ۷۵۲۲۷۶

به گزارش تسنیم، منابع فلسطینی گزارش دادند تانک‌های رژیم اشغالگر صبح دیروز به سمت منازل شهروندان فلسطینی در منطقه خزاعه واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه آتش گشودند. شاهدان گفتند تانک‌های رژیم اشغالگر به‌صورت گسترده منازل شهروندان را گلوله‌باران کردند که در نتیجه آن تعدادی از شهروندان زخمی شدند.

گزارش شده است که در حملات خمپاره‌ای اسرائیل به روستای «خزاعه» در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه، یک شهروند فلسطینی به شهادت رسیده است. در همین حال، منابع فلسطینی اعلام کردند یک مسئول دستگاه امنیت اطلاعات گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در منطقه القراره به نام «تیسیر السمیری» در نتیجه شلیک یک فروند موشک از یک هواپیمای شناسایی اسرائیل به شهادت رسید.

از سوی دیگر، ایویخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد ارتش این رژیم جنوب غزه را از زمین و هوا هدف قرار داده است. همچنین برخی سایت‌های فلسطینی گزارش دادند که یک نظامی اسرائیل هدف تیراندازی از سوی یک تک تیرانداز فلسطینی قرار گرفته و به شدت زخمی شده است.

جنبش حماس در واکنش به تجاوز اسرائیل اعلام کرد این حملات بسیار خطرناک بوده و رژیم اشغالگر با آتش‌ بازی می‌کند. حماس افزود که مسئولیت پیامدهای این حمله بر عهده رژیم صهیونیستی خواهد بود و مقاومت حق دارد از ملتش دفاع کند.

در خبر دیگری اعلام شد محمد طرویه، از اعضای ارشد جنبش فتح در اردوگاه الیرموک در جنوب دمشق از سوی افراد مسلح‌ناشناس ترور شد. به گفته شاهدان دو فرد مسلح در اثنای خروج محمد طرویه از کمیساریای پیشاهنگی در این ارودگاه به سمت وی تیراندازی کردند.

در همین حال، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تهدید کرد، در صورتی که شورای امنیت پیش‌نویس قطعنامه ارائه شده جهت پایان دادن به اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی را تصویب نکند، تشکیلات خودگردان هرگونه روابط خود را با این رژیم متوقف می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها