صادق آهنگران، مداح و خواننده سرشناس سال‌های دفاع مقدس، دبیر اکران‌های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمار شد که قرار است حدود یک ماه دیگر آغاز به کار کند.
کد خبر: ۷۴۶۴۸۵

به گزارش ایسنا، همزمان با آغاز ثبت‌نام اکران‌های مردمی جشنواره عمار، صادق آهنگران که در سال‌های دفاع مقدس با نواهای حماسی خود، مشوق و ترغیب‌کننده حمایت مردم و حضور رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، وظیفه دبیری اکران‌های مردمی پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار را بر عهده گرفت.

آهنگران درباره پذیرش این مسئولیت گفت: دشمن پس از ناامید شدن از شکست ملت مسلمان ایران در نبرد نظامی، با تمام قوا پا به عرصه نبرد فرهنگی نهاده است. در این بین، این روزها جوانان زیادی مانند روزهای دفاع مقدس، خالصانه پای به عرصه این نبرد نابرابر گذاشته‌اند.

او با تاکید بر گردهمایی این رزمندگان جوان در جشنواره مردمی فیلم عمار افزود: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، مردم سراسر کشور با تمام قوا و امکاناتشان به‌حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام پرداختند، شایسته است که امروز نیز با مهیا کردن شرایط اکران و دیده شدن این آثار در جشنواره عمار، موجبات دلگرمی فیلمسازان و هنرمندان جوان انقلاب را فراهم کنند.

پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با حماسه نهم دی‌ در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود. علاقه مندان برای مشارکت در اکران‌های مردمی این جشنواره می‌توانند به عنوان اکران‌کننده، برای ثبت‌نام به‌وب سایت ammarportal.ir مراجعه یا نام شهر خود را به همراه عبارت «درخواست اکران» به سامانه 30001801 ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها