بخشش هفته در هفته‌ای که گذشت اولیای دم زن جوانی پس از پنج سال قاتل دخترشان را بخشیدند. مرد اعدامی سوم مرداد سال 88 همسر خود را در دفتر یک وکیل به قتل رساند. او در بازجویی‌ها گفت: روز حادثه برای جدایی به دفتر وکیل رفتیم اما با هم درگیر شدیم و کنترل اعصابم را از دست داده و همسرم را کشتم. مرد جنایتکار پس از محاکمه به قصاص محکوم و حکم مجازاتش در دیوان عالی کشور تائید شد. در حالی که شمارش معکوس برای اجرای حکم آغاز شده بود، اولیای دم قاتل دخترشان را بخشیدند.
کد خبر: ۷۴۲۹۷۰

دروغ هفته

راز دروغ مردی که پس از خودکشی از فرزندانش خواسته بود ادعا کنند او به قتل رسیده، پس از چهار سال هفته گذشته فاش شد. پیکر این مرد چهار سال قبل در حالی که هدف گلوله قرار گرفته بود به بیمارستانی در ساوه منتقل شد. خانواده‌اش مدعی قتل او بودند اما پس از چهار سال تحقیق مشخص شد، او به قتل نرسیده و خودکشی کرده است. پدر خانواده قبل از مرگ از فرزندانش می‌خواهد برای حفظ آبرو مرگ او را قتل نشان دهند.

طلاق هفته

اما طلاق هفته تعلق می‌گیرد به پرونده زوجی که به‌خاطر سوسک از هم جدا شدند. زن پس از درخواست طلاق گفت: همسرم برای آزار من در خانه سوسک رها می‌کند و هفته گذشته یک قوطی پر از سوسک در جیب کتش پیدا کردم. حاضر به ادامه زندگی با مردی آزارگر نیستم و طلاق خواهم گرفت.

سارقان هفته

سارقان این هفته سه دزد بودند که با حفر تونل قصد داشتند به تپه‌ای باستانی در شرق کشور دستبرد بزنند. این سارقان با ادعای این که فروشنده برنج هستند خانه‌ای اجاره و خاک‌های حفر تونل را در گونی‌های برنج ریخته و خارج می‌کردند. تیزهوشی یکی از همسایه‌ها‌ آنها را در عمق 20 متری تونل ناکام گذاشت.

حکم هفته

در این هفته همچنین عاملان گروگانگیری مرگبار دختر خردسال در بناب به قصاص محکوم شده و پای چوبه دار رفتند.

این سه مرد، ظهر یکشنبه ششم مهر امسال، دختربچه دوازده ساله‌ای به نام زهرا بدیهی را زمانی که از مدرسه‌ا‌ش به خانه برگشته بود، پس از پیاده‌شدن از سرویس مدرسه ربوده و برای آزادی او درخواست 1.5 میلیون‌ یورو کرده بودند.

آنها اما دو روز بعد از گروگانگیری، از ترس دستگیری، گروگان خود را به قتل رساندند و جسدش را در حیاط خانه‌ یکی از متهمان دفن کردند. پس از محاکمه، عاملان این جنایت به قصاص محکوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها