رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که آمریکایی‌ها در روزهای اخیر در چهره نتانیاهو ظاهر شده‌اند، گفت: نقش آقای ظریف و همکاران صادقش را در این مذاکرات جهادگونه ارزیابی می‌کنم.
کد خبر: ۷۴۱۳۶۶

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در نخستین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج در جمع خبرنگاران افزود: حرف‌هایی که آمریکایی‌ها در مسقط گفته‌اند، حرف اسرائیلی‌ها بود.

وی ادامه داد: همه مذاکرات یک ساله با آن همه زحمات، وقت گرفتن‌ها و هزینه کردن‌ها، با یک اتفاق سیاسی که در آمریکا روی داد، دچار اشکال شد و وضع کلی کشور آمریکا به هم ریخت.

فیروزآبادی تصریح کرد: مذاکرات در حال رسیدن به نتیجه مثبت بود که آمریکایی‌ها به زمین خوردند و حالا این‌که آدم‌های زمین خورده که بلند شده‌اند چگونه در روزهای آخر بتوانند بر خود مسلط شده و تصمیم درستی بگیرند، قابل تصور نیست. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: فکر می‌کنم مقامات آمریکایی مدیون پول‌هایی هستند که صهیونیست‌ها در آمریکا برای روی کار آمدنشان خرج می‌کنند و نمی‌توانند حرف جمهوری اسلامی ایران را بفهمند.

سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به مذاکرات خوشبین هستید، گفت: از روزهای اول اعلام کرده‌ام که جزو افرادی بوده‌ام که این مذاکرات را یک فرصت می‌دانست. وی با بیان این‌که پیشرفت مذاکرات را خوب می‌دانستم، افزود: اما این واژگونی آمریکایی‌ها بود که این جمله رهبر عزیزمان را مبنی بر این‌که امیدی به اینها نیست اثبات کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها