وقتی پای پول گرفتن در میان است، همه شبیه هم می شوند

مصوبه ای از دولت احمدی نژاد که روحانی آن را لغو نمی کند

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: اکنون ۴۲ فضای آموزشی در مسکن مهر تحویل شده یا در دست ساخت است، اما هنوز با کمبود بیش از ۳۰۰ پروژه آموزشی در سایت‌های مسکن مهر مواجهیم.
کد خبر: ۷۳۵۲۲۸

داریوش ورناصری در گفت‌وگو با فارس با بیان این‌که 19 سایت مسکن مهر در استان تهران مشکل فضای آموزشی دارد، افزود: پرند، پردیس، رباط کریم، اسلامشهر، ملارد، پیشوا، پاکدشت، دماوند، رودهن و فیروزکوه از جمله سایت‌های مسکن مهر است که فضای آموزشی کافی ندارد که اگر برایش چاره‌ای اندیشه نشود دانش‌آموزان ساکن این مناطق دچار مشکل می‌شوند.

وی با بیان این که وزارت راه و شهرسازی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری باید برای سایت‌های مسکن مهر فکری عاجل کنند، خاطرنشان کرد: اکنون 330 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران وجود دارد که اگر به‌ازای هر واحد یک دانش‌آموز در نظر بگیریم در مجموع 330 هزار دانش‌آموز وجود دارند که اگر جهت تهیه کلاس درس برای آنها فکری نشود به 385 مدرسه دوشیفته نیاز خواهیم داشت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران برآورد فعلی برای تکمیل 300 پروژه آموزشی در سایت‌های مسکن مهر را بالغ بر 600 میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: افرادی که در سایت‌های مسکن مهر فعالیت دارند، انبوه‌ساز هستند و موظفند به‌ازای هر 200 واحد مسکونی یک واحد آموزشی بسازند و به آموزش و پرورش تحویل دهند که فعلا این کار انجام نمی‌شود.

به گفته ورناصری، این افراد قانون را دور می‌زنند و قراردادهای 190 واحدی منعقد می‌کنند که به 200 واحد نرسد و ملزم به ساخت فضای آموزشی نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها