در پی مرگ شش دانشجو و ناپدید شدن 43 نفر دیگر از آنها در درگیری با پلیس مکزیک، یک گور جمعی در حومه منطقه ایگوآلا کشف شد و احتمال می‌رود اجساد متعلق به این افراد گمشده باشد.
کد خبر: ۷۲۴۶۸۱

دادستان ایالت گو‌ره‌روی شهر ایگوآلای مکزیک در این باره گفت: احتمال دارد اجساد کشف شده در این گور جمعی متعلق به دانشجویان معترضی باشد که پیش از این ناپدید شده بودند.

وی افزود: با انتقال این اجساد به پزشکی قانونی بزودی آزمایش دی. ان. ای روی اجساد انجام خواهد شد تا هویت آنها با دانشجویان ناپدید شده مطابقت داده شود.

دانشجویانی که ناپدید شده بودند، در دانشکده تربیت معلم آیوتزیناپا درس می‌خواندند که بیست و هفتم سپتامبر به زور سوار یک خوروی ون پلیس شدند و از آن موقع تاکنون از سرنوشت آنها خبری در دست نبود.

دادستانی مکزیک اعلام کرده است تاکنون 22 پلیس در رابطه با ناپدید شدن دانشجویان بازداشت شده‌اند و شهردار شهر ایگوآلا و رئیس پلیس این شهر نیز که برای بازجویی به دادستانی فراخوانده شده بودند، مخفی شده‌اند.

دولت مکزیک اعلام کرده است هر فردی که محل نگهداری دانشجویان ناپدید شده را به مقامات دولت اطلاع دهد، 75 هزار دلار پاداش خواهد گرفت. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد./ واحد مرکزی خبر

ازدحام جمعیت در هند 32 قربانی گرفت

در جریان برگزاری یک مراسم مذهبی در یکی از بوستان‌های کشور هند و ازدحام جمعیت 32 نفر کشته شدند.

مقامات هندی اعلام کرده‌اند: این حادثه در نزدیکی پارکی در شهر پانتا در شرق استان بیهار رخ داد و ازدحام جمعیت موجب کشته شدن این افرادکه اغلب آنها زن و کودک بودند شده است. همچنین در این حادثه 15 نفر دیگر هم مجروح شدند که وضع جسمانی تعدادی از آنان وخیم اعلام شده است.

کارشناسان در حال بازبینی دوربین‌های مدار بسته نزدیک بوستان محل حادثه هستند تا علت دقیق این حادثه را مشخص کنند. /‌ایسنا

کشف جسد 2 نوزاد در خانه زن ژاپنی

پلیس ژاپن از کشف جسد دو نوزاد در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

پلیس ژاپن در پی یک تماس تلفنی مبنی بر این‌که زن صاحبخانه پیش از پایان دوران بارداری وضع حمل کرده، موضوع را بررسی و در بازرسی از خانه این زن جسد دو نوزاد را که داخل پلاستیک بود، کشف کرد.

با دستگیری مادر کودکان، او اعتراف کرد: شوهرم مرا ترک کرده بود و خود نیز هزینه لازم را برای نگهداری دوقلوهایم نداشتم. بنابراین پس از تولد هردو را خفه کرده و با اطمینان از مرگشان اجساد آنها را درون پلاستیکی گذاشتم تا در فرصت بعدی آنها را دفن کنم که دستگیر شدم. پلیس هویت شوهر این زن را منتشر نکرده است. ‌/‌ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها