فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر کمکی لازم است باید کمکی از جنس ایران باشد. اگر ایران نبود داعش کردستان عراق را می‌گرفت، سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی داعش را گرفت و نگذاشت وارد اربیل شوند.
کد خبر: ۷۲۱۱۱۵

به گزارش تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده سه‌شنبه‌شب در برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با اشاره به مقاومت مردم عراق در شکست داعش گفت: ایران به عراق کمک مستشاری کرد و سریعا نیروهای مردمی عراق را سازماندهی کرد و فتوای آیت‌الله سیستانی و مراجع عراقی و پایمردی دولتمردان عراقی باعث شکست این سناریو شد.

آنهایی که پول دادند و حمایت کردند، آمده‌اند تا حافظه مردم را پاک کنند، حافظه دنیا را پاک کنند، در صورتی که این حرکت‌ها لازم نیست.

مردم عراق، ارتش عراق و نیروهای مردمی عراق کاملا قادر هستند که این گروه‌ها را از بین ببرند. وی افزود: در خبرها می‌شنویم به‌جای این‌که نیروهای داعش را بمباران کنند، مردم را بمباران می‌کنند، اینها بازی است. آیا نیازی است که اینها روزی 700 ساعت عملیات پروازی در منطقه انجام دهند؟

همچنین دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از همین برنامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ساقط کردن دولت سوریه گفت: همه دنیا متفق شدند که حکومت سوریه و بشار اسد را ساقط کنند که نتوانستند به خاطر این‌که ایران از حکومت سوریه پشتیبانی کرد. آنها اصلی‌ترین موضوعی که نمی‌توانند بفهمند این رمزی است که تا کسی مسلمان نشود و تا کسی در روند انقلاب اسلامی قرار نگیرد و پیرو ولایت‌فقیه نباشد، نمی‌تواند بفهمد. ما چه پشتیبانی کردیم؟ این پشتیبانی که آنها کردند، قابل مقایسه نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها