متهم در پی تماس تلفنی یک ناشناس دستگیر شد و به جنایت اعتراف کرد

آتش زدن جسد پسرخاله در بیابان

مردی که در پی اختلاف مالی، پس از قتل پسرخاله‌اش جسد او در بیابان‌های اطراف اسلامشهر سوزانده بود، از سوی ماموران کلانتری 11 شهرستان بهارستان در غرب استان تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۳۱۲۱

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این باره به جام‌جم گفت: دو روز پیش با گزارش مردی مبنی بر این‌که مرد غریبه‌ای به خانه یکی از همسایگانش در نسیم‌شهر در رفت و آمد است و پس از کنجکاوی درباره حضور او وی متوجه شده مرد مهمان با یکی از اقوامش درگیر شده و با کشتن وی فرار کرده است، ماموران کلانتری 11 برای بررسی موضوع عازم این خانه شدند.

سرهنگ داوود عبدالمالکی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه شده و مرد مهمان را که با دیدن پلیس قصد فرار داشت دستگیر کردند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد پسرخاله‌اش را کشته و جسد او را آتش زده است. متهم درباره انگیزه‌اش گفت: یک میلیون و 800 هزار تومان به پسرخاله‌ام قرض دادم، اما او حاضر به پس دادن بدهی‌‌اش نبود. بنابراین روز بیست و یکم مرداد از او خواستم برای حل مشکل به خانه‌ام در محله خانی‌آباد نو بیاید.

وی یادآور شد: متهم در اظهاراتش عنوان کرد، وقتی پسرخاله‌ام به خانه آمد از او خواستم طلبم را بدهد که بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و سرش به دیوار اصابت کردم و نقش زمین شد. من نیز او را خفه کرده و با خودروی دوستم جسد را به بیابان‌های اطراف اسلامشهر منتقل کردیم و در نزدیکی یک کارخانه بستنی‌سازی آن را آتش زدم.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: در پی اظهارات متهم، تحقیقات کارآگاهان جنایی ادامه یافت و معلوم شد جسد سوخته یک روز پس از جنایت کشف و به پزشکی قانونی منتقل شده است.

با رازگشایی از این جنایت متهم به قتل برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها