قاضی جنایی پس از گذشت هفت سال از وقوع یک جنایت در اطراف تهران از مردم خواست اطلاعات خود در ارتباط با قاتل فراری را در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دهند.
کد خبر: ۷۱۲۳۵۵

به گزارش پلیس آگاهی تهران، رسیدگی به این پرونده از عصر بیست و نهم فروردین 1386 در پی تیراندازی در منطقه چرمشهر استان تهران در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 176 حسن‌آباد قرار گرفت.

ماموران با اعزام به محل حادثه، مشاهده کردند جوان بیست و چهار ساله‌ای به نام امیر بر اثر شلیک سلاح شکاری زخمی شده است که با انتقال مصدوم به‌بیمارستان، به دلیل شدت خونریزی جانش را از دست داد.

در پی وقوع این جنایت، موضوع به بازپرس ویژه قتل شعبه 101 جزایی دادگاه عمومی بخش فشافویه گزارش و با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و شناسایی قاتل فراری در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در تحقیق کارآگاهان از شاهدان حادثه مشخص شد، امیر به دلیل این‌که چند راس از گوسفندانش ناخواسته وارد زمین کشاورزی مرد چهل ساله‌ای به نام نوشاد شده بودند، با وی درگیر شده و این حادثه در مزرعه وی رخ داده است.

در این مرحله نوشاد به پلیس آگاهی احضار شد و در بازجویی‌ها اعتراف کرد و گفت: روز حادثه من و کارگرم، حاتم در حال بیرون کردن گوسفندان از مزرعه بودیم که حاتم با صاحب گوسفندان (امیر) درگیر و به او شلیک کرد. از همان موقع کارگرم فرار کرد و از او خبر ندارم.

در پی این اظهارات، ماموران به خانه او اعزام شدند و معلوم شد متهم از محل سکونتش هم فرار کرده است.

با گذشت هفت سال از زمان حادثه، متهم همچنان متواری است و قاضی پرونده با دستور چاپ و انتشار تصویر متهم بدون پوشاندن چهره، از مردم خواست اگر اطلاعی از مخفیگاه وی دارند موضوع را با شماره تلفن‌های 51055510 و 55389048 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها