تقریبا هر هفته خبری درباره خریدهای متنوع گوگل منتشر می‌شود. این غول نرم‌افزاری عادت دارد بهترین‌های دنیا را وارد اکوسیستم خود کند.
کد خبر: ۷۱۱۶۹۱

حالا نوبت به اپلیکیشن هوشمندانه Jetpac رسیده است تا عضوی از خانواده معتبر گوگل شود. Jetpac را که گروهی خلاق اداره می‌کنند، یک اپلیکیشن مخصوص آیفون است که برای شناسایی تصاویر از عکس‌های اینستاگرام و تصاویر به اشتراک گذاشته شده استفاده می‌کند. این برنامه برای نشان دادن نتایج جستجوی عبارات مختلف از سوی کاربران، تصاویر مربوط به جستجو را از اینستاگرام گرفته و در اختیار آنها قرار می‌دهد. این اپ از تکنیک‌های یادگیری عمیق بهره می‌برد و می‌تواند مکان‌ها، حالت چهره‌ها و نوع لباس‌ها را تشخیص دهد. مثلا می‌تواند از روی چهره مشتریان یک رستوران، تشخیص دهد فضای آن چگونه است و آیا شما غذای این رستوران را دوست دارید یا نه.

هنوز جزئیات این معامله شامل هزینه و زمان انتقال این گروه به گوگل مشخص نشده است، اما به‌احتمال زیاد گوگل از Jetpac برای تگ‌کردن خودکار تصاویر استفاده خواهد کرد تا باهوش‌تر از پیش شود. اپ Jetpac بزودی از فروشگاه اپ‌استور حذف می‌شود و تیم توسعه‌دهنده فقط تا بیست‌و‌چهارم شهریور از آن پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب کاربران آیفون باید با این برنامه هوشمند و خلاقانه خداحافظی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها