مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به صادرات محصولات پارس جنوبی به شش کشور اروپایی و یک کشور آمریکایی گفت: صادرات محصولات پارس جنوبی در مرداد نسبت به مدت مشابه سال قبل، از نظر وزن 62 درصد و از حیث ارزش 53 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۷۰۹۳۴۶

خداداد رحیمی در گفت‌وگو با ایرنا با تشریح شرایط صادرات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: با وجود اعمال تحریم‌ها، میزان صادرات مواد نفتی و غیرنفتی در مرداد سال 1393 افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: در مرداد امسال 906 هزار و 300 تن کالای غیر نفتی شامل محصولات تولیدی منطقه پارس جنوبی به ارزش 697 میلیون و 790 هزار و 858 دلار به خارج از کشور صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 62 درصد و از حیث ارزش 53 درصد رشد را نشان می‌دهد. رحیمی اظهار کرد: همچنین 758 هزار و 611 تن میعانات گازی به ارزش 677 میلیون و 518 هزار و 570 دلار از اداره کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 6 درصد و از حیث ارزش 7 درصد رشد داشته است.

وی گفت: در مجموع در مدت یاد شده بیش از یک میلیون و 664 هزار و 911 تن کالا شامل هویاند، پلی اتیلن سبک و سنگین، دی اتیلن گلایکول، مونو و تری اتیلن گلایکول، کود اوره، بوتان، پروپان، میعانات گازی، پارازایلین، متانول و غیره به ارزش یک میلیارد و 375 میلیون و 309 هزار و 428 دلار از این گمرک به خارج از کشور صادر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها