مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت احیای دارالقرآن‌ها گفت: امسال با رویکرد جدید دارالقرآن‌ها احیا خواهند شد و دانش‌آموزان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی می‌توانند به صورت تخصصی وارد این مراکز شده و با گذراندن ده سطح در رشته‌های مختلف شامل تفسیر، حفظ و... ادامه تحصیل دهند.
کد خبر: ۶۹۸۶۰۲

به گزارش ایسنا، محمدرضا مسیب‌زاده تاکید کرد: در واقع مدارس قرآنی همچون گذشته ادامه فعالیت خواهند داد و فعالیت قرآنی‌شان برجسته‌تر از گذشته است، اما مراکز دارالقرآن نیز به‌عنوان فوق برنامه و مکمل آموزش رسمی فعالیت می‌کنند.

وی از احیای 600 مرکز دارالقرآن در سال 93 در سطح کشور خبر داد و افزود: راه‌اندازی مدارس قرآنی، یکی از آرزوهای دیرینه ما بوده است که البته همه مدارس ما مدارس قرآن هستند، اما این مراکز ایجاد شدند تا در فضای غیررسمی و در شیفت‌های بعدازظهر به آموزش قرآن بپردازند.مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: به واسطه طرح توسعه منشور فرهنگ قرآنی بحث آموزش عمومی قرآن به آموزش و پرورش واگذار شده است و همه نهادها و ارگان‌هایی که آموزش قرآن را انجام می‌دهند، زیرمجموعه کمیسیون‌های آموزش قرآن؛ شامل کمیسیون آموزش عمومی، کمیسیون تبلیغی و ترویجی و کمیسیون آموزش عالی و پژوهش‌های قرآنی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها