دمیرچی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

طرفداران شب کوک تا پایان 94 منتظر بمانند

شبکه نسیم با شعار «شبکه نسیم، شبکه نشاط و سرگرمی» و تولید برنامه‌‌‌های مفرح بتدریج جای خود را بین مخاطبان باز می‌کند. یکی از این برنامه‌ها که بزودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد، برنامه «شب کوک» است که با محوریت موسیقی در صد قسمت تولید می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۶۴۸

باربد بابایی، تهیه‌کننده، کارگردان و مجری این برنامه به جام‌جم گفت: در برنامه «شب کوک» چند بخش مشخص داریم که مهم‌ترین آنها دادن یک فرصت به خواننده‌های جوان است که استعداد خود را در این زمینه به نمایش بگذارند. آنها در شب کوک می‌توانند کارهایشان را ارئه دهند و مردم از طریق پیامک نظر خود را درباره قطعه ارائه شده بیان کنند.

وی افزود: در یکی دیگر از بخش‌ها آهنگ‌های درخواستی مردم را پخش خواهیم کرد که علاقه‌مندان می‌توانند به سایت برنامه شب کوک رفته و از بین چند خواننده‌ای که در حوزه موسیقی کشور فعالیت می‌کنند یک خواننده و آهنگ او را انتخاب کنند. ما در هر برنامه سه آهنگ درخواستی پخش می‌کنیم که تا آخر هفته یک تک آهنگ به عنوان آهنگ برتر انتخاب خواهد شد. این آهنگ برتر برای دانلود روی سایت برنامه قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان به برنامه شب کوک می‌توانند در باشگاه این برنامه هم ثبت‌نام کنند. بابایی از برگزاری کنسرت‌هایی در برنامه شب کوک خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در آینده‌ نزدیک کنسرت‌هایی را برگزار کنیم و کسانی را که در باشگاه برنامه عضو هستند به این کنسرت‌ها دعوت خواهیم کرد.

این تهیه‌کننده تلویزیونی بیان کرد: برنامه شب کوک بعد از پخش 25 قسمت به برنامه‌ای چالشی تبدیل خواهد شد و درباره موسیقی، آواز‌ها و خواننده‌های فعال پرسش‌ها و چالش‌هایی را مطرح خواهیم کرد.

وی درباره حضور مهمان و کارشناس در این برنامه توضیح داد: قرار بود در برنامه شب کوک مهمان هم داشته باشیم ولی شبکه نسیم رویکرد گفت‌وگو محوری ندارد برای همین ما به استودیو‌های ضبط موسیقی خواننده‌ها و موزیسین‌ها می‌رویم و با آنها صحبت می‌کنیم.

بابایی درباره انتخاب نام این برنامه گفت: ابتدا نام این برنامه فرکانس بود که اسمی خارجی است و به ما اجازه انتخاب آن را ندادند و بعد از مشاوره‌های زیاد به نام شب کوک رسیدیم. چون این برنامه شب پخش می‌شود و ما تصمیم داریم در یک زمان کوتاه مردم را شاد کنیم و به اصطلاح دل آنها را کوک کنیم به همین دلیل به نظرم شب کوک نام مناسبی برای این برنامه است. بابایی به کارکرد شبکه نسیم که طنز و ایجاد فضای نشاط و سرگرمی در جامعه است، اشاره کرد و گفت: برنامه شب‌کوک کاملا بر اساس یک موقعیت فانتزی و پخش موسیقی‌های پرانرژی طراحی شده و سعی کرده‌ایم بیشتر به موسیقی بپردازیم و کمتر حرف بزنیم و قصدمان این است که نشاط را از طریق موسیقی به خانه‌های مردم ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها