خطیب جمعه تهران گفت :‌ با توجه به این که در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم قطعا باید رفتار جامعه مطابق با این رویداد دینی باشد. خاتمی در ادامه خطبه دوم نماز جمعه با بیان این‌که از برنامه‌های بسیار ستودنی صدا و سیما در سال‌های گذشته، جمع خوانی‌های قرآن بود، گفت: هنگام پخش این برنامه ها که هم به صورت سراسری و استانی پخش می شد باران عبودیت در کشور می‌بارید و باید این برنامه‌ها را تقویت کرد و ان‌شاء الله این برنامه‌ جمع خوانی قرآن امسال هم پخش شود.
کد خبر: ۶۸۹۱۷۷

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه دیروز تهران اظهار کرد: جنجال‌هایی که اخیرا علیه قوه قضاییه مطرح می‌شود به دو دلیل است؛ اول موضعگیری تحسین‌برانگیز قوه قضاییه علیه فتنه و فتنه‌گران و دیگری مبارزه قاطع قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی.خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که داعش و گروه‌های تکفیری، عروسک کوکی هستند که دیگران کوکشان می‌کنند، خاطرنشان کرد: ستادی در اردن، مدیریت بلواها و آدمکشی‌ها را برعهده دارد که اعضای این ستاد آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و ارتجاع منطقه است که هدفشان تجزیه عراق است.

خاتمی در ادامه، دو اقدام اخیر مجلس شورای اسلامی را قابل ستایش خواند و گفت: تدبیری که در رابطه با تکثیر نسل اتفاق افتاد قابل قدردانی است و همچنین اقدامی که در مورد عفاف و حجاب داشتیم مردم را خوشحال کرد که مسئولان نیز در این رابطه اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی افزود:‌ دولت محترم نیز دغدغه مساله حجاب و عفاف را دارد و وزارت کشور در نامه‌ای به اینجانب 16 مورد از اقدامات انجام شده در این رابطه را اعلام کرده است و ما از همه مسئولان نظام در سه قوه می‌خواهیم حجاب را از کارگزاران خود شروع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها