دختر جوان از تیرماه سال گذشته پس از ترک محل کارش در غرب تهران به طرز مرموزی مفقود شده است

چه کسی از سرنوشت این دختر با خبر است؟

پس از گذشت یک سال از گم شدن دختر جوانی که در مسیر محل کار تا خانه‌اش مفقود شده مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار دهند.
کد خبر: ۶۸۳۵۷۹

به گزارش پلیس آگاهی تهران، روز بیست‌‌و‌دوم تیر سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری ۱۴۲ کن، به ماموران اعلام کرد دخترش در مسیر محل کار به منزل ناپدید شده و هیچ خبری از او در دست نیست. با تشکیل پرونده و دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، پرونده در دستور کار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مرد پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی گفت: دخترم هدی (متولد ۱۳۶۵) در یک شرکت تبلیغاتی در منطقه شهران و نزدیک محل سکونتمان مشغول به کار بود تا این که روز بیستم تیر ۹۲ بنا بر اظهارات همکارانش از محل کار خارج شده و به منزل بازنگشته است.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان به بررسی سوابق بیمارستان‌ها، پزشکی قانونی و... غرب تهران پرداختند، اما هیچ خبری از دختر گمشده به دست نیامد و تحقیقات از اعضای خانواده، دوستان و همکاران وی مشخص کرد او با هیچ کدام از اعضای خانواده، دوستان و همکارانش اختلاف یا مشکلی نداشته است؛ در ادامه بررسی بانک اطلاعات اجساد ناشناس نیز در دستور کار قرار گرفت، اما اخبار و اطلاعاتی مبنی بر شناسایی دختر گمشده به دست نیامد. پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده، دستور انتشار تصویر دختر گمشده از سوی مقام قضایی صادر شده است. از شهروندانی که اطلاعی در خصوص سرنوشت دختر گمشده دارند درخواست می‌شود اطلاعات خود را با شماره تلفن ۵۱۰۵۵۵۱۱ در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها