متهم ادعا کرد زمان حادثه تحت تاثیر مشروبات الکلی بوده است

جنایت به دلیل اختلاف مالی

درگیری دو دوست برای اختلاف مالی با مرگ یکی از آنها پایان یافت. راز این جنایت از سوی کارآگاهان جنایی استان بوشهر برملا شد و متهم پس از دستگیری اعتراف کرد جنایت را در حال مستی مرتکب شده است.
کد خبر: ۶۸۲۸۹۷

مردی جوان ساعت 6 بعد از ظهر بیست و ششم اردیبهشت امسال با پلیس تماس گرفت و گفت: در حال عبور از بزرگراه بودم که خودرویم دچار نقص فنی شد. برای بررسی، ماشین را کنار جاده نگه داشتم که متوجه شدم مردی در چند قدمی خودرو افتاده و خون زیادی اطراف آن ریخته و به نظرم آمد او کشته شده است. ابتدا خیلی ترسیدم اما بعد از این‌که به خودم آمدم، دیدم بهترین کار این است با پلیس 110 تماس بگیرم و موضوع را به ماموران اطلاع دهم.

ماموران جنایی پلیس آگاهی استان بوشهر بعد از دریافت این خبر به محل حادثه اعزام و با جسد مردی میانسال مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد میانسال بر اثر شلیک گلوله به قتل رسیده است. در بازرسی از جیب‌های مقتول، کارت‌هایی کشف و هویت او شناسایی شد. جنازه متعلق به مردی به نام شکیبا بود. در ادامه، جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها سراغ خانواده قربانی رفتند و از آنها درباره این جنایت پرس‌وجو کردند. برادر شکیبا در این باره به پلیس گفت: ساعاتی قبل یکی از دوستان برادرم به نام هرمز با او تماس گرفت و بعد از دقایقی به‌دنبالش آمد و آنها باهم از خانه خارج شدند. بعد از آن دیگر از برادرم خبری ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برایش افتاده است.

باتوجه به آن‌که هرمز آخرین فردی بود که با شکیبا دیده شده بود، بی‌شک از سرنوشت مرد میانسال خبر داشت به همین دلیل کارآگاهان دنبال او گشته و وی را در خانه‌اش دستگیر کردند. هرمز در تحقیقات اولیه منکر جنایت شد و ادعا کرد از شکیبا بی خبر است. او گفت روز حادثه از هم جدا شدند و از آن به بعد از شکیبا خبر ندارد.

در ادامه تحقیقات مدارکی به‌دست آمد که خلاف گفته‌های مظنون را ثابت می‌کرد. با کشف این شواهد، هرمز به قتل اعتراف و عنوان کرد: مدتی بود با شکیبا اختلاف مالی پیدا کرده بودم و این اختلافات نه تنها حل نمی‌شد بلکه روز به روز پیچیده‌تر می‌شد. تا این‌که روز حادثه با او تماس گرفتم و وی را به بهانه تفریح به خارج از شهر کشاندم. آن روز من و شکیبا باهم مشروبات الکی مصرف کردیم و دوباره سر اختلافات مالی باهم بحثمان شد. من با سلاحی که همراه داشتم، به او شلیک و پس از جنایت فرار کردم و به خانه برگشتم.

متهم ادامه داد: زمان حادثه تحت تاثیر مشروبات الکلی بودم و نمی‌فهمیدم چکار می‌کنم اما الان از قتلی که مرتکب شده‌ام، پشیمان هستم. با اعترافات هرمز به جنایت، محلی که متهم سلاح را در آنجا مخفی کرده بود، شناسایی و اسلحه نیز کشف شد. سرهنگ بارانی، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در این‌باره می‌گوید: راز این جنایت درحالی برملا شد که متهم هیچ رد و سرنخی از خود در صحنه به جا نگذاشته بود. متهم پس از اعتراف به جنایت با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها