انتقادات شدید آخوندی از بنگاهداری بانک‌ها

طبقه متوسط 90 درصد قیمت مسکن را از کجا بیاورد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که کوچک‌ترین توقفی در امر مسکن مهر صورت نگرفته است، گفت: مسکن مهر با قوت در حال انجام است و پاسخگوی فعالیت‌های آن هستم.
کد خبر: ۶۷۱۲۲۱

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی دیروز با حضور در صحن علنی مجلس و در پاسخ به سوال حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و میمه در خصوص علت توقف اجرای طرح مسکن مهر افزود: به تعهدات دولت گذشته در حوزه مسکن مهر پایبندیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم بحث توقف مسکن مهر از کجا ناشی شده، اما واقعیت این است که پیشرفت مسکن مهر در دوره من با قاطعیت تمام در حال پیگیری است. این در حالی است که رسانه‌ها دیروز از توقف فعالیت احداث مسکن ویژه پایتخت در تهرانسر با وجود دریافت اقساط تا سقف 80 میلیون تومان خبر داده بودند.

وی با اعلام این‌که مهلت بازپرداخت وام مسکن مهر به 20 سال افزایش یافته است، همچنین از رفع مشکل تامین اجتماعی مسکن مهر خبر داد و گفت: اکنون برای پنج میلیون و صد هزار مسکن مهر نیازیابی شده و از زمان حضور بنده در وزارتخانه تاکنون 200 هزار فقره از این واحدها واگذار شده است.

آخوندی تصریح کرد: این طرح قرار بود با حذف قیمت زمین، قیمت مسکن را کاهش دهد، ولی در پایان این طرح قیمت زمین 9 برابر و قیمت مسکن شش برابر افزایش یافته، بنابراین این طرح نیازمند تجدید نظر است.در پی این توضیحات، نماینده سوال‌کننده از وزیر راه و شهرسازی از پاسخ وی قانع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها