شاخص کل بورس در پایان معامــلات دیروز با کاهش 370 واحدی به نیمه 77 هزار واحد عقب برگشت و قیمت سهام برخی شرکت‌ها نیز به زیر ارزش اسمی رسید.
کد خبر: ۶۷۰۳۵۱

به گزارش فارس، شاخص کل بورس دیروز هم به روند نزولی خود ادامه داد. با این حال فشار فروش در بیشترنمادها محسوس بود و در برخی نمادها نیز شاهد کاهش قیمت به زیر ارزش اسمی بودیم، به طوری که سهام بانک صادرات با کاهش 3 درصدی قیمت به کمتر از 97 تومان رسید و بیشترین تاثیر منفی را نیز بر شاخص گذاشت. به دنبال آن سهام مدیریت پروژه‌های نیروگاهی، پالایش نفت بندر‌عباس، هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین و سرمایه‌گذاری قدیر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند، اما سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، معدنی و صنعتی گلگهر، توسعه معادن فلزات، معدنی و صنعتی چادر‌ملو، ایران‌ترانسفو، ملی صنایع مس ایران و سایپا بیشترین تاثیر افزایشی را بر شاخص داشتند.

در معاملات دیروز بورس داروسازی روز‌ دارو، عمران و توسعه فارس، معدنی و صنعتی چادرملو، لام‌ایران، کنتور‌سازی، تراکتور‌سازی، لیزینگ خودروی غدیر، سیمان کرمان، کنترل خوردگی تکینکو، سینما کارون و صنایع لاستیکی سهند بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

در این بازار سینما قائن و پارس‌ الکتریک پس از بازگشایی بیشترین کاهش قیمت را داشتند و توریستی و رفاهی آبادگران، رینگ‌سازی مشهد، فنر‌سازی زر، نیرو محرکه و صنایع ریخته‌گری نیز بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها