در چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، شهردار تهران لایحه بودجه سال 93 شهرداری تهران با مبلغ 15 هزار میلیارد تومان را به شورای شهر تهران ارائه کرد و از اعضای شورای شهر درخواست کرد پیگیر مطالبات شهرداری از دولت باشند.
کد خبر: ۶۴۲۱۳۸

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران با حضور در جلسه روز گذشته شورای شهر تهران درحالی‌که از اعضای شورا خواست پیگیر مطالبات شهرداری از دولت باشند، تصریح کرد: از اعضای شورای شهر تقاضا داریم به عنوان نمایندگان مردم سهم شهرداری از جریمه‌های راهنمایی و رانندگی، یارانه حمل‌و‌نقل عمومی و فروش سوخت را از دولت بگیرد.

وی با تاکید براین‌که تلاش کردیم لایحه بودجه را به‌گونه‌ای تنظیم کنیم که با نظرات کمیسیون بودجه هماهنگ باشد تا با کمترین تغییرات روبه‌رو شویم، افزود: با توجه به کل بودجه پیشنهادی شهرداری مبنی بر 15 هزار و 198 میلیارد تومان، بودجه سال 93 نسبت به بودجه سال 92 فقط 9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

قالیباف گفت:  افزایش قیمت انرژی روی هزینه‌های جاری تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت و ما در شهرداری اقتصاد مقاومتی و صرفه‌جویی را سرلوحه کارمان قرار داده‌ایم.

شهردار تهران با اشاره به اولویت‌های شهرداری مبنی بر حمل و نقل ریلی اظهار کرد: بودجه مترو در لایحه بودجه سال 93 حدود 80 درصد افزایش داشته و موضوع فرهنگی و اجتماعی هم از اولویت‌های شهرداری تهران در پیشنهاد بودجه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها