عملیات شبانه پلیس برای دستگیری اراذل پایتخت

شناسایی عامل انتشار عکسهای اشرار در فیسبوک

سردار ساجدی‌نیا از دستگیری 59 نفر از اراذل و اوباش شهر تهران در پنجمین مرحله از طرح برخورد با مخلان نظم اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۳۷۹

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران افزود: در این عملیات که از سوی ماموران پایگاه‌های پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و پلیس آگاهی پایتخت انجام شد، تعدادی از متهمان در درگیری مسلحانه با ماموران دستگیر شدند.

وی با اشاره به این که اشرار، محل خاصی برای ارتکاب اعمال مجرمانه خود ندارند، ادامه داد: متهمان دستگیر شده در محله‌های مختلف شهر تهران با شرارت و عربده‌کشی، برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کردند و تعدادی از آنها نیز در حاشیه تهران مخفی شده بودند که با اقدامات پلیس شناسایی و بازداشت شدند.

سردار ساجدی‌نیا با اشاره به این که این طرح تا جلب رضایت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تصویر یکی از متهمانی که آزار و اذیت افراد کم‌سن و سال را در کارنامه اعمال مجرمانه خود دارد، با دستور قضایی تصویرش منتشر می‌شود تا شهروندانی که از وی شکایت دارند، به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح امنیت محله محور و بخصوص طرح برخورد با اراذل و اوباش به کاهش 52 درصدی اوباشگری طی هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته منجر شده است.

ساجدی‌نیا یادآور شد: در طرح شامگاه شنبه، بیش از 90 درصد اشرار در کمتر از 24 ساعت با اقدام هماهنگ ماموران انتظامی تهران بزرگ شناسایی و بازداشت شدند.رئیس پلیس پایتخت با بیان این‌که در ماه‌های محرم‌الحرام و صفر میزان وقوع جرایم در سطح پایتخت کاهش می‌یابد، عنوان کرد: پلیس همواره پس از آزادی اراذل، آنها را زیر نظر دارد و این افراد شناسنامه‌دار به پایگاه‌های پلیس امنیت احضار می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها