احمدی‌نژاد خواستار تمدید قرارداد خولیو ولاسکو شد

تجلیل دولت از تیم ملی والیبال

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور در جلسه دیروز هیات دولت از بازیکنان، مربیان و اعضای تیم ملی والیبال به دلیل حضور درخشان در رقابت‌های لیگ جهانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۷۹۵۱۲

به گزارش سایت ریاست جمهوری، احمدی‌نژاد در این مراسم که با حضور اعضای هیات دولت و بازیکنان، مربیان، اعضای تیم و مسئولان فدراسیون والیبال برگزار شد، با تبریک به تیم ملی والیبال برای انجام کاری بزرگ و ارزشمند اظهار کرد: البته درخشش جوانان کشور در این رقابت‌ها توقع را از آنان بسیار بالا برد؛ در حالی که تیم ایران در این دوره از مسابقات در برابر تیم‌های زبده‌ای از جهان قرار داشت.

وی با تاکید بر این‌که دولت عمیقاً به توانمندی جوانان کشور ایمان دارد، گفت: مطمئناً در هر عرصه‌ای هر چقدر بزرگ هم که باشد، اگر تصمیم بگیریم تا بر قله‌ها بایستیم، خواهیم توانست.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که کسب موفقیت در عرصه ورزش نشانه نشاط یک ملت و توانمندی جوانان آن است، تصریح کرد: همان‌گونه که در عرصه‌های علمی و فناوری جوانان کشور وارد شده و به موفقیت‌های بزرگ در عرصه‌هایی نظیر هوا و فضا، انرژی هسته‌ای و بیوتکنولوژی و نانو دست یافتند، ورزش نیز امروز تبدیل به یک کار بزرگ علمی شده و به سنجش‌های دقیق و حساب شده برای دستیابی به موفقیت نیاز دارد.

احمدی‌نژاد با اشاره به این‌که در مجموع عملکرد ورزشکاران کشور در لیگ جهانی والیبال مثبت بود، ولاسکو سرمربی تیم والیبال را در این عرصه بسیار با تجربه دانست و خطاب به مسئولان فدراسیون والیبال گفت: باید کار با این مربی تمدید شده و از هم اکنون برنامه‌ای ده ساله برای حضور موفق تیم ملی والیبال در رقابت‌های مختلف جهانی از جمله المپیک و جام جهانی داشته باشیم.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که ملت ایران از مسابقات خوب تیم ملی والیبال و کسب موفقیت‌های بزرگ در این رقابت‌ها بسیار خوشحال است، گفت: اگر اعضای تیم ملی والیبال هیچ نتیجه‌ای در این رقابت‌ها نگرفته باشند همین که بارها ملت ایران را شاد کردند، در حقیقت کار ارزشمندی انجام داده‌اند. احمدی‌نژاد با بین این‌که امروز پایه‌های بسیار خوبی در والیبال کشور گذاشته شده اظهار امیدواری کرد تا در آینده شاهد موفقیت‌های پی در پی ورزشکاران در این عرصه باشیم.

در این مراسم از بازیکنان، مربیان و اعضای تیم ملی والیبال با اهدای هدیه نقدی 50 میلیون تومانی تقدیر شد. همچنین با دستور رئیس‌جمهور قرار شد تا به هر کدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال یک دستگاه آپارتمان به شرط تأهل از سوی وزیر راه و شهرسازی اختصاص یابد.

این در حایل بود که از سوی بازیکنان این تیم یک توپ والیبال که به امضای همه بازیکنان رسیده بود به همراه پیراهن کاپیتان تیم، به رئیس‌جمهور اهدا شد.

بهترین‌های ایران در لیگ جهانی 2013

امتیازآورترین بازیکنان: 1- سید محمد موسوی عراقی با 122 امتیاز - رتبه 23 جهان، 2- امیر غفور با 105 امتیاز - رتبه 36 جهان، 3- شهرام محمودی با 68 امتیاز - رتبه 69 جهان، 4- علیرضا مباشری با 68 امتیاز - رتبه 69 جهان

بهترین آبشار زن: 1- امیر غفور – رتبه 34 جهان

بهترین دفاع: 1- سیدمحمد موسوی عراقی– رتبه اول جهان، 2- عادل غلامی– رتبه 39 جهان، 3- امیر غفور – رتبه 78 جهان

بهترین سرویس: 1- رحمان داوودی – رتبه 20 جهان، 2- سید محمد موسوی عراقی– رتبه 24 جهان، 3- سعید معروف– رتبه 41 جهان

بهترین دریافت: علیرضا مباشری با 44.16 دریافت موفق – رتبه 19 جهان

بهترین پاسور: 1- سعید معروف – رتبه 13 جهان، 2- مهدی مهدوی- رتبه 32 جهان، 3- امیر غفور – رتبه 65 جهان

بهترین لیبرو: 1- فرهاد ظریف - رتبه 9 جهان، 2- سعید معروف – رتبه 23 جهان، 3- علیرضا مباشری – رتبه 44 جهان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها