سرقت از رانندگان تحت پوشش مسافر

زنان زورگیر در چنگال قانون

مرد سارق هنگام درگیری با زنان مالباخته، تعدادی را با چاقو زخمی کرده بود

همدستی زن و شوهر در سرقت‌های خشن

زن و شوهری که تحت پوشش جابه‌جایی مسافر، زنان را در شهر ری ربوده و با تهدید چاقو، پول و طلایشان را سرقت می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۷۰۰۷۴

متهمان هنگام فرار از دست ماموران، چهار دستگاه خودروی عبوری را در هم کوبیده و خسارت‌هایی به آنها وارد کردند.

به گزارش جام‌جم، سرهنگ پاسدار حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری در این باره گفت: روز دهم اردیبهشت امسال زنی با حضور دراین مرکز پلیس از یک زن و مرد که یکی از آنها راننده و دیگری سرنشین بود، به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

وی افزود: در تحقیق از این شاکی معلوم شد، او روز حادثه سوار یک خودروی پراید مشکی شده که زنی هم به عنوان مسافر در صندلی عقب آن نشسته بوده، اما در میانه راه راننده تغییر مسیر داده و وی را به حومه شهر منتقل کرده است.

دام زن و مرد سارق برای مسافر

زارع یادآور شد: راننده با همدستی زنی که سرنشین خودرو بوده، با چاقو زن مسافر را تهدید و پس از کتک زدن پول، گوشی تلفن همراه و طلاهایش را که ده میلیون تومان ارزش داشته، سرقت و وی را در خیابان رها کرده‌اند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: با شروع تحقیقات و چهره‌نگاری رایانه‌ای از زن و مرد سارق، جستجو برای دستگیری آنها ادامه یافت تا این که زنان دیگری نیز با حضور در مرکز پلیس، شکایت کردند یک زن و مرد اموالشان را سرقت کرده‌اند.

زخمی شدن چند مالباخته از سوی سارق

وی گفت: در ادامه مشخص شد، این افراد نیز در دام همان دو متهمی که پلیس در تعقیبشان است، گرفتار شده‌اند و مرد سارق چند نفر از زنان مالباخته را با چاقو بشدت زخمی کرده است به طوری که آنها چند روزی را بی‌هوش در بیمارستان بوده‌اند.

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، مالباخته دیگری با حضور در مرکز پلیس، از دو متهم فراری شکایت کرد و شماره پلاک خودروی سارقان را هم که به خاطر سپرده بود، در اختیار پلیس قرار داد.

فاش شدن هویت مرد سارق

زارع یادآور شد: در ادامه ماموران با استعلام از سامانه راهنمایی و رانندگی، مالک خودرو را که یک زن بود، شناسایی کردند و با احضار وی به مرکز پلیس معلوم شد، این زن خودرویش را به برادرش داده تا با آن کار کند.

با اطلاعات به دست آمده از این زن معلوم شد، مشخصات برادر وی با هـمان مردی که پلیس در تعقیبش است، مطابقت دارد.

در هم کوبیدن 4 خودرو هنگام فرار

وی گفت: ماموران پس از جستجوی گسترده، سرانجام چند روز پیش متهم فراری را در محدوده خاوران در حالی که با خودروی پرایدش در تردد بود، شناسایی کردند و از او خواستند، خودرو را متوقف کند، اما او بسرعت متواری شد. در پی تعقیب و گریز پلیس، گشت کلانتری131 شهر ری نیز به ماموران ملحق شد و طرح مهار را برای دستگیری متهمان اجرا کردند.

سرانجام خودروی متهم پس از تصادف با چهار خودروی عبوری و در هم کوبیدن آنها، بناچار متوقف شد و ماموران او را همراه زنی که همدستش بود، دستگیر کردند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: متهمان که معلوم شد زن و شوهر هستند، به مرکز پلیس منتقل شدند و در تحقیق از مرد متهم مشخص شد، او و همسرش برای تامین هزینه زندگی‌شان با خودروی خواهرش به بهانه جابه‌جایی مسافر از بانوان سرقت می‌کنند.

اعتراف زوج سارق

مرد متهم گفت از مقابل ایستگاه متروی شهرری با همسرش آنها را به خارج از شهر و محله‌های خلوت منتقل و با تهدید چاقو و همدستی همسرش آنها را کتک می‌زده و سپس با سرقت پول، طلا و دیگر اموالشان، آنها را از خودرو بیرون می‌انداختند که در جریان این دزدی‌ها چند مالباخته را هم با چاقو بشدت زخمی کرده‌اند.

زارع یادآور شد: با اعتراف زوج سارق به ده‌ها فقره سرقت خشن، برای آنها قرار قانونی صادر شد. همچنین با دستور قضایی بازپرس سوری، رئیس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب دادسرای شهرری تصویر این زوج سارق بدون پوشش چهره چاپ می‌شود. چنانچه افرادی در دام این زوج سارق گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در دادسرا یا پلیس آگاهی در شهرری، از متهمان شکایت کنند.

معصومه ملکی / گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها