وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد یک تبعه سعودی که به جرم قتل به اعدام محکوم شده بود، یکشنبه در شمال این کشور با شمشیر گردن زده شد.
کد خبر: ۵۶۲۲۰۹

طی بیانیه‌ای که از سوی این وزارتخانه در خبرگزاری رسمی این کشور منتشر شد، آمده است: «عواد راویلی» در نزاعی، یکی از نزدیکان خود به نام «جزاء راویلی» را با چاقو به قتل رسانده است.او در عرعر، شهری در شمال عربستان سعودی، نزدیک مرز عراق اعدام شد.در پی اعدام او، شمار افرادی که در عربستان سعودی از آغاز سال 2013 اعدام شده‌اند، براساس بیانیه‌های رسمی به 39 نفر می‌رسد.

تجاوز، قتل، ارتداد، سرقت مسلحانه و قاچاق موادمخدر از جمله جرایمی است که براساس قوانین این کشور، مجازات اعدام برای آنها پیش‌بینی شده است./ واحد مرکزی خبر

پسر 12 ساله آمریکایی خواهرش را کشت

پسر دوازده ساله روز شنبه به اتهام قتل خواهر هشت ساله‌اش با سلاح سرد، در شمال ایالت کالیفرنیای آمریکا بازداشت شد.مسئولان گفتند، این پسر در والی‌اسپرینگز بازداشت شد. او روز قتل ـ بیست‌وهفتم آوریل ـ با خواهرش در خانه تنها بودند.این پسر به بازپرسان گفته خواهرش به دست فرد مزاحمی که وارد خانه شد، کشته شده است.

در پی این اظهارات، تحقیقات پلیس برای مشخص شدن موضوع، آغاز شد./ واحد مرکزی خبر

دولت فرانسه از مرده مالیات خواست

این ماجرا با این‌که خنده‌دار است، اما نشان‌دهنده سماجت سازمان مالیات فرانسه برای وصول بدهی مالیاتی است.اداره مالیات شهر اوتوی فرانسه نامه‌ای را برای یک مالیات‌دهنده ارسال و از وی درخواست کرد بدهی مالیاتی‌اش را بپردازد، اما این فرد فوت کرده بود و نامه عودت داده شد.مسئولان اداره مالیات شهر اوتوی بدون این‌که تردیدی به خود راه دهند، این بار نامه را به نشانی گورستان فرستاد. اداره مالیات شهر او(توی کار خود را منطقی می‌دانست؛ چون مالیات‌دهنده مرده است، پس نشانی او هم گورستان است. این اداره برای این‌که مطمئن شود نامه به دست متوفی می‌رسد، حتی شماره سنگ قبر او را هم روی پاکت نوشته بود. نامه‌رسان هنـگامی که آدرس گیرنده را مشاهده کرد، حیرت‌زده نامه را به شهردار شهر اوتوی تحویل داد./ جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها