اقتصاد-جدیدترین اخبار ایران و جهان | پایگاه خبری جام جم

مسیر سبز بازار

«جام‌جم» وضعیت بازارهای طلا، سکه، ارز و بورس را در روز گذشته بررسی می‌کند

مسیر سبز بازار

۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ | نظر

دیروز در بازار ارز حوالی چهارراه استانبول ومیدان فردوسی وهمچنین سبزه‌میدان خرید وفروش ارز رونقی نداشت. هردلار آمریکا به صورت اسمی پس از حمله تلافی‌جویانه به رژیم صهیونیستی به۷۰هزارتومان رسید امابا این نرخ معامله نشد.

امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز

مدیر سامانه هوشمند سوخت خبر داد:

امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز

۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ | نظر

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: تجهیزات تولید کارت سوخت در حال به روز رسانی است، ظرفیتی که می‌تواند امکان تولید کارت سوخت را به ۸۰ هزار کارت سوخت در روز برساند.

تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود

۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ | نظر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با فراجا، مقرر شد تا نیمه اردیبهشت ماه فرایند صدور کارت سوخت در بستر اینترنت انجام پذیرد و زیر ۱۰ روز کارت سوخت بدست مردم برسد.

کشاورزی،ریشه اصلی تجارت ایران و هند

«جام‌جم» کاهش یک میلیارد دلاری واردات از هند را بررسی می‌کند

کشاورزی،ریشه اصلی تجارت ایران و هند

۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ | نظر

ایران پس ازتوافق‌نامه تجارت آزاد باپنج کشور عضو اتحادیه اوراسیا توانست میزان تجارت خود را با این کشورها به طرزقابل توجهی افزایش داده و ازاین طریق شاهدرشد میزان ارزآوری وصادرات کالای خودبه مقصد این کشورها باشد.

بازار ایران در آرامش کامل

«جام‌جم» وضعیت بازار‌های مختلف را در روز گذشته بررسی می‌کند

بازار ایران در آرامش کامل

۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲ | نظر

بامداد یکشنبه بود که ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق پاسخ داد و تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد.به گفته اغلب کارشناسان بین‌المللی ایران تاکنون در چنین سطحی به کشوری پاسخ نداده است.

یارانه ۳ دهک اول واریز شد

یارانه ۳ دهک اول واریز شد

۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱ | نظر

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین ماه قابل برداشت شد.

عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل

عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل

۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ | نظر

یک کارشناس بازار ارز و طلا گفت: بعد از پاسخ مقتدرانه ایران به رژیم صهیونیستی، قیمت‌ها در بازار دچار نوسانات یکباره‌ای شد که کاملا هیجانی و کاذب بود به نحوی که در حال حاضر شاهد عقبگرد نرخ دلار هستیم و قطعا با آرام شدن فضای سیاسی-امنیتی بازار بیش‌از این تعدیل خواهد شد؛ چرا که هیچگاه، نوسانات ناشی از مسائل غیراقتصادی پایدار نبوده است.

بریکس، میانبر تجارت جهانی

«جام‌جم» نقش کریدورهای اقتصادی در نظم نوین جهانی را بررسی می‌کند

بریکس، میانبر تجارت جهانی

۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ | نظر

 کریدورهای اقتصادی پدیده جدیدی نیست و جاده ابریشم یکی از معروف‌ترین شبکه‌های تجاری بین منطقه‌ای پیشامدرن است. با وجود این، فرآیندهای جهانی‌سازی مدرن، راهبردهای اقتصادی جهان را تغییر داده که باعث افزایش اهمیت چنین پروژه‌هایی به‌ویژه در جهان غیرغربی شده است.