• گزارش جام‌جم از حاشیه و متن قسمت آخر سریال «دلدادگان»

    عشق است و آتش و پول!

    پنجشنبه‌شب هفته‌ای که گذشت، مجموعه تلویزیونی دلدادگان بعد از حدود دو ماه پخش بالاخره به نقطه پایان رسید و آخرین قسمت این مجموعه تلویزیونی که در سه فصل و به صورت ممتد روی آنتن رفته بود، تقدیم نگاه مخاطبان پیگیر این مجموعه شد.

  • داستان عاشورایی از قیصر امین پور در «کتاب شب»

    هشتم آبان سالگرد درگذشت شاعر و نویسنده محبوب ایران قیصر امین پور است. به همین مناسبت، برنامه کتاب شب رادیوتهران روزهای هفتم و هشتم آبان را اختصاص به بازخوانی دو اثر عاشورایی از این شاعر و نویسنده ارزشی کشورمان داده است.

  • فیلم های تلویزیون در تعطیلات آخر هفته

    «سکوت بره ها» به شبکه نمایش می آید

    با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما از پیدا شدن پیکر فرزند مفقودالاثر عمو قربان در «باغبان» تا پیام های مشترک افراد در «یک تکه نان» همراه باشید.

  • چرا 90 این هفته پخش نشد؟

    تنظیم عادلانه

    یک برنامه بنا می‌شود دیرتر پخش شود، تهیه‌کننده خلاف تصمیم مدیران شبکه برنامه‌اش را کلا پخش نمی‌کند و برای همین توبیخ می‌شود. این یک خط ساده، اصل و چکیده تمامی حاشیه‌هایی است که این روزها در مورد 90 می‌شنوید. حالا مفصل‌تر به ماجرا می‌پردازیم.

  • بدخواهان نود را بشناسید

    ‌رک و راست بگویم؟ چه کسی دوست داشت دیروز بازی السد و پرسپولیس را فردوسی پور گزارش نکند؟ آنهایی که امروز در توئیتر و اینستاگرام زیر آتش یک اختلاف سازمانی می دمند از این اختلاف چه سودی می‌برند؟ نود می‌بینند؟

  • گپ و گشتی با دستفروشان

    بدن انسان پر از شگفتی و زیبایی است، به همین دلیل برای پی بردن به این شگفتی ها و پیچیدگی های آفرینش انسان شبکه سلامت سیما شما را به تماشای برنامه «برگی از دفتر وجود» دعوت می کند.

  • گفت‌وگو با فرزانه معصومیان، گوینده رادیو

    عاشق کارت باش تا پولدار شوی!

    اگر تا حالا فکر می‌کردید کسانی که روی فن بیان خود کار کرده و آن را ارتقا می‌دهند فقط برای این است که بازیگر، گوینده یا مجری شوند، باید بگویم کمی تا قسمتی اشتباه کرده‌اید چون از فن بیان خوب می‌توان در جاهای مختلف استفاده‌های بهینه و کاربردی کرد. مثلا یک مادر شوهر خوب که تمایل دارد با عروسش ارتباط موثر داشته باشد تا باعث سربلندی پسرش شود، روی فن بیان خود کار می‌کند و آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا می‌گیرد !‌

  • مدیر شبکه تلویزیونی ایران‌کالا در گفت‌وگو با جام‌جم:

    برای تبلیغ از هیچ‌کس پول نمی‌گیریم

    شبکه ایران‌کالا از تازه‌تاسیس‌ترین شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی است که مدت چندانی از افتتاح رسمی و شروع به کارش نمی‌گذرد. شبکه‌ای که اهدافی چون تبلیغ برای کالاهای ایرانی به منظور رونق بازار، ظرفیت‌سازی و تحول‌آفرینی در فضای کسب و کار، حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی، کمک به توسعه اشتغال، ارتقای کیفیت کالاها و خدمات و تحقق عدالت اطلاعاتی با تاکید بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط را به عنوان ماموریت خود برگزیده است و در یک کلام، حامی کالای ایرانی و اقتصاد ملی کشور است.