صفحه نخست - عمومی - جدیدترین اخبار ایران و جهان | پایگاه خبری جام جم

عمومی
اتحاد مقدس  ایرانیان  علیه دشمن صهیونیستی

اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی

۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵

استقبال چهره های گوناگون ، اعم از سیاستمداران، هنرمندان، ورزشکاران و دیگر اقشار مردم از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام آشکاری را به رژیم اشغالگر قدس و مهره های آن در منطقه و نظام بین الملل مخابره کرده است. بدون شک زمانی که پای غرور ملی و موجودیت کشور و قداست خاک کشورمان به میان آید، اختلافات روبنایی و سیاسی معنای خود را از دست می دهد و همگان را در یک صف واحد، علیه دشمنان مرز و بوم مقدس کشورمان گرد هم می آورد.

تثبیت قدرت بازدارندگی ایران

تثبیت قدرت بازدارندگی ایران

۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶

براساس اطلاعات رسانه‌های صهیونیستی پس از انجام عملیات «وعده صادق»، رئیس‌جمهور آمریکا به صراحت تاکید کرده است که اسرائیل نباید به فکر پاسخ مجدد به ایران باشد‌؛ این رویکرد نشان می‌دهد که قدرت بازدارندگی راهبردی جمهوری اسلامی ایران تثبیت شده است.

مجازات سخت متجاوز

مجازات سخت متجاوز

۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰

مسأله تجاوزهای اسرائیل فقط محدود به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نبود و اقدامات متعددی از سوی این رژیم در گذشته صورت گرفته بود و البته به شکل‌های مختلف به آن پاسخ داده شد اما از آنجا که در عرف دیپلماتیک کنسولگری جزو خاک یک کشور محسوب می‌شود طبعا اقدام رژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی بسیاری از کشور‌ها دنیا مورد اعتراض قرار گرفت و جمهوری اسلامی هم ‌باید در این حوزه پاسخ مناسبی را به اسرائیلی‌ها می‌داد.

ترکیب اقتدار و درایت

ترکیب اقتدار و درایت

۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶

رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آن در شرایط بحرانی ناشی از عملیات غرور‌آفرین اخیر کشورمان در مواجهه با جنایت اخیر این رژیم جعلی در سوریه به سر می‌برند.

تسلط ایران بر قواعد اقدام

تسلط ایران بر قواعد اقدام

۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

پاسخ کوبنده و قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی، به خرسندی و افتخار همه ملت‌های منطقه و حتی ملت‌های غیرمسلمان در جهان منجر شده است. امروز شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی تبدیل به یک افسانه شده و در مقابل، روز به روز این رژیم بیشتر مسیر سقوط و نابودی را طی می‌کند.

عملیات انتقامی با رکورد نظامی

عملیات انتقامی با رکورد نظامی

۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

به اذعان بسیاری از کارشناسان مسائل نظامی، عملیات بامداد دیروز به‌عنوان یک رکورد حملات پهپادی به‌شمار می‌آید. پس از چندین روز از هراسی که بر سرزمین‌های اشغالی و شهروندان رژیم‌صهیونیستی حاکم شده بود، عملیات بامداد یکشنبه آغاز شد و به اذعان مقامات این رژیم بیش از ۳۳۰ موشک و پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد که بخش اعظم آنها به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

آیا رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد؟

آیا رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد؟

۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

با توجه به آسیب‌پذیری و ترس آمریکا و اسرائیل از طولانی‌شدن درگیری‌ها، آنها در برابر اقدام ایران سکوت خواهند کرد یا به صورت محدود پاسخ خواهند داد؟ رژیم‌صهیونیستی برای دادن پاسخ به این اقدام بسیار اندیشه خواهد کرد، زیرا دو مسأله برای اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها بسیار مهم است.

پاسخی بسیار فراتر از پیش‌بینی تل‌آویو

پاسخی بسیار فراتر از پیش‌بینی تل‌آویو

۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷

جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله رژیم اشغالگر به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، عملیات گسترده‌ای را در اراضی اشغالی صورت داد و صدها پهپاد و موشک را به عمق استراتژیک اسرائیل فرستاد. باید توجه داشته باشیم که اساسا پاسخ ایران به‌مراتب، فراتر از پیش‌بینی‌ها و پیش‌فرض‌های صورت‌گرفته و اعلام‌شده تل‌آویو و آمریکا بود.

فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها