هفتمین نمایشگاه آثار نقاشی 54 هنرمند کودک و نوجوانان با عنوان "آینده از آن من است" به نفع کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک روز پنجشنبه 22 فروردین ساعت 4 بعد ازظهر در محل این موسسه افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۲۴۳۵
هفتمین نمایشگاه نقاشی محک به نفع کودکان مبتلا به سرطان

شاگردان کودک و نوجوان تارا بهبهانی در هفتمین سال پیاپی نمایشگاه نقاشی با عنوان "آینده از آن من است" برگزار می کنند و در آن آثاری را به نمایش می گذارند که از فکری تازه و خلاق برخوردارند. این نمایشگاه رویداد هنری بزرگی برای کودکان و نوجوانان است که در طی هفت سال گذشته برگزار و با استقبال چشمگیری از سوی مردم مواجه شده است.

"تارا بهبهانی" کارشناس ارشد پژوهش هنر و مربی نقاشی این کودکان، در این درباره می گوید : اگر زمان حال درست و عادلانه تقسیم نشده، می توانیم امیدوار باشیم که آینده از آن ماست، از آنِ همه ما. از آن فرزندان ما. چه آنها که به شکر خدا سالم اند و سعادتمند و چه آنها که از بد حادثه به دردی گرفتارند. امید به آینده سهم همه ماست و چه خوب که این امید را دست و دل باز تقسیم کنیم و چه خوبتر که برای تحقق آن و برای شکرانه سلامتی فرزندانمان سهم بیشتری را به کودکان دردمند و رنج دیده ایی بدهیم که چشم امیدشان به ماست.

54 نقاش این نمایشگاه هنرمندانی در سنین 6 تا 17 سال بوده و با عشق و علاقه آثار خود را به موسسه محک هدیه کرده اند. لازم به اشاره است این نمایشگاه در روز پنجشنبه 22 فروردین از ساعت 4 تا 8 بعد ازظهر افتتاح می شود و در روز جمعه23 فروردین نیز از ساعت 4تا 8 بعدازظهردر موسسه محک واقع در میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه محک دایر است. (روابط عمومی محک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها