پیر مرد کف زن که با شگرد های ویژه در کشورهای اروپایی و ایران اقدام به کف زنی از شهروندان و مشتریان بانکها می کرد از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۱۸۲۵
بازداشت کف زن بین المللی

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر وقوع تعدادی کف زنی در برخی از بانک ها موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تکمیلی مشخص شد پیر مردی با مراجعه به بانک ها و انجام حرکات افراد ناشنوا و تظاهر به کر و لال بودن و نشان دادن حرکات ترحم برانگیز اقدام به کف زنی از مشتریان بانک ها می کند.

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان خاطرنشان کرد: این فرد که از مجرمان طایفه فیوج می باشد با نزدیک شدن به مشتریان بانک و وانمود به این موضوع که قصد دارد تراول چک های خود را با پول نقد تعویض کند مقداری از پول ها را سرقت و تراول ها را مجددا پس می گرفت.

وی افزود: مشتریان بانکها که از موضوع بی اطلاع بودند پس از دریافت مجدد پول خود وقتی برای انجام عملیات به باجه مورد نظر مراجعه می کردندمتوجه می شدند مقداری از پول های آنها سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: این سارق 48 ساله با اقدامات خاص پلیسی دستگیر و پس از دستگیری به چندین فقره سرقت به همین شیوه در بانک های تهران و کرج کرد.

سرهنگ خیرخواهان اظهارداشت: وی علاوه بر این دارای سوابق متعدد کیفری در کشورهای اروپایی نیز می باشد و به زبان های مختلف دنیا از قبیل انگلیسی، استانبولی و... مسلط است.

وی افزود: این فرد مدتی قبل نیز با استفاده از پاسپورت جعلی قصد خروج از کشور را داشت که با ذکاوت ماموران دستگیر شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه تعدادی از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند از مشتریان بانکها خواست تا هوشیار باشند و فریب برخی افراد را که با مظلوم نمایی اهداف شومی را در ذهن می پرورانند نخورند و پول های نقد خود را در اختیار افراد بیگانه قرار ندهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها