رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

صداوسیما در حفظ ارزشهای دفاع مقدس سنگ تمام گذاشته است

از سوی بسیج صداوسیما

ساخت نماهنگ روز جمهوری اسلامی

12فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است. در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت.از همین رو همزمان با فرا رسیدن این روز مبارک که با نام «جمهوری اسلامی» مزین شده است، مرکز بسیج صداوسیما یک قطعه نماهنگ را تولید کرد.
کد خبر: ۵۵۱۲۵۶
ساخت نماهنگ روز جمهوری اسلامی

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بسیج صداوسیما، این نماهنگ که «پاسخ بیداران» نام گرفته است، بر اساس شعری از خانم زهره نارنجی ساخته شده است.

این نماهنگ چهار دقیقه ای که آهنگ‌سازی آن را سعید امیر اصلانی و خوانندگی آن را خواننده محبوب کشورمان امیر کریمی برعهده داشته اند، پس از تصویرگذاری مناسب، برای پخش در اختیار شبکه های سراسری و استانی رادیویی و تلویزیونی قرار گرفته است.

همچنین با توجه به حضور گسترده کاروان های راهیان نور و فعالیت قرارگاه رسانه ای راهیان نور بسیج صداوسیما در ایام نورورز، این مرکز نماهنگ دیگری را تحت عنوان «راهیان نور» بر اساس شعری از استاد حسین اسرافیلی و آهنگ سازی محمدرضا عقیلی و خوانندگی کیان مقدم تولید و برای پخش در اختیار شبکه ها قرار داده است.

شایان ذکر است نماهنگ «راهیان نور» در نخستین روز سال جدید با حضور سردار کارگر ر ئیس  بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس در مرکز بسیج رسانه ملی رونمایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها