عـلاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره ملی پویانمایی خلیج فارس تا 20 فروردین فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۵۵۱۰۶۹
فراخوان ارسال آثار به جشنواره پویانمایی خلیج فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:این جشنواره اردیبهشت امسال همزمان با روز ملی خلیج فارس در اردبیل برگزار و از آثار برتر در بخش‌های 9 گانه تجلیل می‌شود.

منصور شرفی موضوعات جشنواره را خلیج فارس، دفاع مـقدس و شهدا، خلیج فارس میـراث کـهن و جاودان، خلیج فارس و نفت، خلیج فارس و صنعت شیلات،خلیج فارس و نفی سلطه بیگانگان، خلیج فارس و چشم‌اندازها، خلیج فارس و توریست‌پذیری ، خلیج فارس و اشتغال و همچنین خلیج فارس آیین‌ها و آداب و رسوم بیان کرد و افزود: قرار است در تاریخ 21 و 25 فروردین آثار ارسالی بازبینی شود.

وی اظهارداشت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در راستای پاسداری از هویت ملی و بین‌المللی و در پاسداشت خلیج فارس به عنوان مظهر صلح و دوستی، از مهمترین رویکردها و اهداف اولین جشنواره پویانمایی ملی خلیج فارس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: ارتقای سطح تعاملات فرهنگی و هنری با کشورهای همسایه و جهان، شناسایی و معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر هنری و سینمایی مرتبط از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی اردبیل بزرگداشت شهدای خلیج فارس را از دیگر هدف‌گذاری‌های اساسی توصیف کرد و افزود: تجلیل از پایداری و مرزبانی مردم ایران اسلامی از خلیج فارس و به نمایش گذاشتن چهره استعمارگران و نفی سلطه بیگانگان در منطقه خلیج فارس از دیگر اهداف است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان باید به ارسال یک نسخه از فیلم بر روی DVD را به همراه فرم تکمیل شده جشنواره مد نظر قرار دهند که کپی فیلم ارسال شده برای بازبینی به هیچ عنوان پس داده نمی‌شود.

شرفی اضافه کرد:دبیرخانه جشنواره نسبت به انتشار آثار به شکل مجموعه اقدام خواهد کرد و در تبلیغات و سایر موارد از این آثار می‌تواند استفاده کند.

وی اظهارداشت: سازندگان فیلم‌های 16 و 35 میلی‌متری باید یک کپی از آثار خود را بر روی DVD برای بازبینی هیات انتخاب ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل جوایز بخش فیلم را لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره و 20 میلیون ریال هدیه نقدی به بهترین فیلم جشنواره، بهترین کارگردان، فیلمنامه، تصویر‌سازی، تدوین و صدا گذاری و بهترین انیماتور عنوان کرد و افزود: جایزه ویژه هیات داوران نیز به ارزش 30 میلیون ریال به اثر برگزیده اهدا خواهد شد.(واحدمرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها