ساعت پخش: 20 ـ بازپخش: 11 صبح

فیلم‌های نوروزی شبکه سه

تبعیدی بن لوگان، یک مهندس الکترونیک است که از طریق یک شرکت آمریکایی برای کار در شعبه بلژیک همان شرکت که در کار تولید وسایل امنیتی است، استخدام می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۳۰۲
فیلم‌های نوروزی شبکه سه

g,'hk درمی‌یابد که این شرکت سلاح‌های ساخت آمریکا را که سازمان سیا در اختیار آنها می‌گذارد، در بازار آفریقا به شورشی‌ها می‌فروشد و...

بزرگراه

داستان در مورد دستگیری تبهکاری است که توسط پلیس هنگ کنگ تحت تعقیب است.

مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز

پیتر پارکر، یک جوان دبیرستانی است. پدر او یک دانشمند بوده و در حوزه علم ژنتیک فعالیت ‌می‌کرده است. پیتر در بازدیدی که از این شرکت دارد به وسیله یک عنکبوت مرموز گزیده و تبدیل به مرد عنکبوتی می‌شود. در ادامه او...

نغمه نوروز

چند روز مانده به عید نامه‌ای به عمران سقطچی خسیس معروف و پولدار معروف می‌رسد که بخشی است از وصیت‌نامه عشق ناکام دوران جوانی اش که برای حلالیت و رفع شبهات برای او نوشته است تا مرگ راحتی داشته باشد. این نامه به همراه تب و لرز و هذیان، سقطچی را به میان خاطراتش از گذشته، واقعیات زمان حال و خیالاتش از آینده پرتاب می‌کند.

عاشقانه‌ای برای سرباز وظیفه رحمت

رحمت، سرباز جوان برای گذراندن دوره مرخصی اش به تهران بازمی گردد. او متوجه حقایق تازه‌ای درباره نامزدش ریحانه می‌شود.

میراث بورن

یک پروژه مخفی در سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا کلید خورده که هدف آن بالا بردن توان سربازان با استفاده از مواد شیمیایی خاص است. در این میان یک دکتر زن که متوجه اشتباه مسئولان پروژه شده، سعی در افشای آن دارد که سازمان تصمیم به کشتن او می‌گیرد و ماجراهای زیادی اتفاق می‌افتد و نهایتا موفق به فرار از دست سازمان سیا می‌شود.

داستان عوضی

نویسنده داستان‌های تلخ تصمیم می‌گیرد یک داستان با مزه و خنده‌دار بنویسد که خودش درگیر این داستان می‌شود و....

در تعقیب پدرخوانده

پدر خوانده گروه مافیا براثرحادثه‌ای حافظه اش را از دست می​دهد و برادرش جانشین او می‌شود. ** بار دیگر باران

فیلم راجع به دو نفر است؛ خانمی که برای سلامت دخترش نذر کرده و وسایل نذری را هم خریده اما به‌دلایلی نمی‌تواند نذری بدهد و حاج حجت علمدار که پیرمردی است که هر سال برای آقا امام حسین (ع) نذری می‌دهد...

اینجا بدون من

داستان زندگی زنی کار گر و زجر کشیده به نام خانم تقوی است که سرپرستی فرزندان خود را بر عهده گرفته و همه زندگی‌اش را صرف خوشبختی آنها کرده است.

یک دماغ ناقابل

قصه دختری به نام افسون را روایت می‌کند که در آستانه ازدواج تن به جراحی زیبایی بینی می‌دهد، اما «بهمن» پدرافسون وسوسه می‌شود دستمزد دکتر را بالا بکشد! و این آغاز ماجراست.

شاعر و برادران

اسماعیل شاعر جوانی است که می​خواهد ازدواج کند ولی مشکلی سر راهش است، برادر بزرگ‌ترش با پدر عروس دعوای دیرینه دارند از سر مسابقات کشتی دوران جوانی و معامله ماشین و سیلی و... که تا امروز کشیده شده است.

قهرمان تای چی 1

یانگ از بدو تولد روی سرش زائده‌ای مانند یک شاخ کوچک دارد. او که رزمی‌کار بسیار ماهری است، در میدان جنگ زخمی می‌شود، دکتر به او می‌گوید که اگر زائده‌ گوشتی روی سرش از قرمز به بنفش و سپس سیاه تغییر رنگ بدهد او خواهد مرد. تنها راه نجات او یاد گرفتن روش خاصی از مبارزه است که...

قهرمان تای چی 2

یک دهکده که در مسیر راه‌آهن است، باید نابود شده تا مسیر راه‌آهن از میان آن بگذرد؛ ولی ساکنان دهکده موردنظر که همه نوعی خاص از کونگ‌فو را فراگرفته‌اند حاضر به انجام این کار نیستند... .

جاسوس

داستان فیلم درباره جنگ جاسوسی بین انگلیس و شوروی سابق است. این داستان به نقش کا. گ. ب و بخصوص اینتلیجنس‌سرویس در کشورهای دیگر و دخالت در آن کشورها اشاره می‌کند.

پشت درهای بهشت

داستان یک قاضی است که در قضاوتش دچار تردید و دو دلی می‌شود و در نهایت از خدا استعانت گرفته و مساله را حل می‌کند.

اشتباه لپی

پویا، با پدرزنش، صولت مشکل دارد و وسط جر و بحث، صولت بیهوش می​شود. پویا مجبور می‌شود صولت را با خودش ببرد تا بالاخره یک جوری او را به خانه اش برساند. از طرف دیگر کامیار که می‌خواهد با دزدیدن صولت انتقام سال‌ها کار پدرش برای صولت را بگیرد، به جای صولت، پدرش را می‌دزدد که لباس‌های صولت را پوشیده تا نقش صولت را حتی شده یک روز بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فریدون
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
۰
۰
با این فیلم ها مردم رو بیشتر عصبی و غمگین نكنید. لطفاْ فیلم های كمدی و یا داستانی آموزنده پخش كنید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها