سخنگو و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران گفت: نخستین جشنواره خانواده رسانه و باز‌ی‌های بومی محلی مازندران جمعه هفته‌ جاری در آمل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۶۷۶
برگزاری نخستین جشنواره رسانه و باز‌ی‌های محلی مازندران

جابر معافی اظهار داشت: جشنواره خانواده رسانه و باز‌های بومی محلی مازندران که برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود قرار بود جمعه گذشته به میزبانی آمل دنبال شود.

سخنگو و عضو  هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران افزود: این جشنواره جمعه گذشته به دلیل بدی آب و هوا، نامساعد بودن شرایط جوی مازندران و همچنین عدم کیفیت لازم زمین مسابقه به تعویق افتاد.

معافی تصریح کرد: این جشنواره مهیج با همکاری مشترک هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران و خانه مطبوعات استان در جاده قدیم آمل به بابل، پشت شهرک صنعتی بابکان، مجتمع ورزشی کارگران روستای اجبارکلا بخش دشت‌سر شهرستان آمل برگزار می‌شود.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان مازندران با اعلام اینکه استقبال بسیار خوبی از این دوره مسابقات شده است، گفت: تمامی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات مازندران می‌توانستند به همراه خانواده‌شان در این جشنواره شرکت کنند و خانه مطبوعات مازندران نیز برای حضور پرشور خبرنگاران با ارسال پیامک از آن‌ها دعوت کرد تا به عنوان شرکت‌کننده و یا مدعو از این مسابقات دیدن کنند.

معافی با بیان اینکه افراد متقاضی با تماس تلفنی و مراجعه حضوری به خانه مطبوعات مازندران برای شرکت در این جشنواره اعلام حضور کردند، اذعان داشت: خبرنگاران از اقشار پرتلاش و فعال جامعه هستند که باید برنامه‌های مهیج و زیبایی برای آن‌ها در نظر گرفته شود تا فعالیت ورزشی و تحرکات‌شان بیشتر از گذشته باشد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها