دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

ائتلاف بزرگ اصولگرایان تشکیل شود

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با تکذیب شایعه اختلاف بین ائتلاف سه‌گانه گفت: از هر اصولگرایی که مایل باشد وارد این ائتلاف شود استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۹۴۴۴
استقبال ائتلاف 3‌گانه از همه اصولگرایان

علی‌اکبر ولایتی عصر امروز در جمع خبرنگاران  درمورد شایعات اختلاف بین اختلاف سه‌گانه اظهارداشت: شایعات اختلاف سه‌گانه را تکذیب می‌کنم و هر کس به عنوان نامزد نهایی از سوی این ائتلاف معرفی شود تائید می‌گردد.

وی اضافه کرد: پس از انتخاب نامزد مورد نظر، تیم اقتصادی،سیاسی، علمی و فن‌آوری را مشخص خواهیم کرد اما اینکه چه افرادی باشند مشخص نبوده و در انتخاب وزرا تفاهم بین دولت و مجلس ملاک است.

ولایتی در پاسخ به سوالی در ارتباط با اقدام رئیس جمهور در مراسم تشییع هوگو چاوز گفت: اگر نظری در این رابطه داشته باشم در چارچوب مبانی دینی و دیدگاه مراجع است و هرآنچه آنان جایز بدانند از نظر ما جایز و هر آنچه جایز ندانند جایز نیست.

وی با بیان اینکه به میثاق بین خود با ائتلاف سه‌گانه پایبندیم گفت: با آقای محسن رضایی گفت‌وگو نداشتیم اما هر اصولگرایی که مایل باشد وارد این ائتلاف شود استقبال می‌کنیم ضمن اینکه زمان معرفی کاندیدای اصولگرایان هم به این زودی نخواهد بود.

ولایتی در پاسخ به سوالی در ارتباط با ایران و آمریکا در دولت آینده گفت: سیاست‌های نظام در ارتباط با آمریکا را رهبری نظام در گذشته و حال مشخص کرده‌اند در مسائل اساسی سیاست خارجی تابع تصمیم‌گیری و تابع مقام معظم رهبری هستیم و تا زمانی که امریکایی‌ها روش‌های فعلی را دارند و به دشمن خود در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی ادامه می‌دهند اگر صحبت از رابطه با ایران کنند این امر فریبی بیش نیست.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه کابینه آینده از بین کسانی است که کارآمد و متعهد به مبانی جمهوری اسلامی ایران باشند، گفت: این تعهد و تخصص نامزد باید برای مردم اثبات شده باشد و ارتباط یک نامزد با یک گروه و مجموعه‌ای شناخته شده تائیدی به صلاحیت یا عدم صلاحیت آنان نیست.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها