مراسم اختتامیه ویژه برنامه فصل دل تکانی در منطقه 14، روز جمعه 25 اسفندماه در مجتمع کساء برگزار می شود.
کد خبر: ۵۴۹۳۸۹
برگزاری مراسم اختتامیه فصل دل تکانی در مجتمع کساء

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، مدیر فرهنگی هنری منطقه 14 شهرداری تهران و رئیس فرهنگسرای اخلاق گفت: آئین اختتامیه ویژه برنامه فصل دل تکانی روز جمعه 25 اسفندماه با محوریت موضوع صله رحم با حضور مدیران فرهنگی هنری و اجرای موسیقی دف و نی گروه ماهور در طبقه چهارم مجتمع کساء از ساعت 19 برپا می شود.

وی افزود: هر هفته بروشور مسابقه فرهنگی برگرفته از آیات و روایات توزیع شد که مخاطبین به صورت حضوری و یا از طریق سامانه پیامکی به سوالات پاسخ دادند. در روز اختتامیه به قید قرعه به 14 نفر از برندگان این مسابقه فرهنگی، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

ایمان شمسایی اظهارداشت: ویژه برنامه فصل دل تکانی شامل برگزاری ایستگاه های مختلف هنری مانند کتاب من، آتلیه عکس تهران، رادیو اخلاق، کارگاه هنری، مشاوره خانوادگی و کارگاه هنری است و در حاشیه آن نمایش میدانی، خیمه شب بازی و اجرای دهل و سرنا به اجرا در می آید.

این برنامه برای اولین بار از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراکز 22 گانه برگزار گردیده و تاکنون 6400 نفر از ایستگاه های مختلف فرهنگی هنری برگزارشده در مجتمع کساء دیدن نموده اند.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقه و بازدید از ایستگاه های مختلف فرهنگی هنری می توانند پنجشنبه و جمعه این هفته به نشانی خیابان پیروزی، چهارراه کوکاکولا، مجتمع کساء مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها