رییس سازمان میراث فرهنگی هشدار داد:

پلمپ آژانس‌های متخلف در صورت بروز حتی یک تخلف

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به آژانس های گردشگری، مراکز اقامتی و رستوران های بین راهی هشدار داد و گفت: در صورت بروز حتی یک تخلف هر چند کوچک به صورت جدی با آژانس متخلف برخورد و دفاتر خدمات گردشگری متخلف پلمپ خواهند شد.
کد خبر: ۵۴۸۸۴۶
پلمپ آژانس‌های متخلف در صورت بروز حتی یک تخلف

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، محمد شریف ملک زاده در حاشیه مراسم مانور و اعزام نمادین اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور که در مجموعه فرهنگی هنری ارگ آزادی تهران برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران از برنامه ریزی مناسب سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص نظارت بر مراکز اقامتی، هتل ها، رستوران ها و آژانس های گردشگری خبر داد.

وی گفت: در صورت بروز حتی یک تخلف هر چند کوچک به صورت جدی با آژانس متخلف برخورد و دفاتر خدمات گردشگری متخلف پلمپ خواهند شد.

ملک زاده با بیان اینکه این برخورد جدی شامل هتل ها، رستوران ها و مجتمع های بین راهی و مراکز اقامتی نیز خواهد شد اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز اقامتی و هتل ها به صورت جدی با آن برخورد و مرکز اقامتی متخلف پلمپ و یا یک درجه اعتبار آن کاهش خواهد یافت.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: مجتمع های بین راهی نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نظارت و کنترل خواهند شد و در صورت بروز هرگونه تخلف با مجتمع های بین راهی نیز برخورد می شود.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم چنین با اشاره به تخفیف در نظر گرفته شده برای مراکز اقامتی و هتل های سراسر کشور اضافه کرد: بین 10 تا 40 درصد تخفیف برای مراکز اقامتی و هتل ها در سراسر کشور در تعطیلات نوروز92 در نظر گرفته شده ضمن اینکه مراکز اقامتی تهران نیز 30 تا 40 درصد تخفیف برای مسافران نوروزی در نظر خواهند گرفت.

معاون رییس جمهور هم چنین با اشاره به برنامه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه در نوروز 92 گفت: جشنواره ملی استقبال از نوروز از 28 اسفندماه اجرا خواهد شد تا بهار امسال یک فضای شاد و با نشاط اجتماعی ایجاد شود.

جشنواره موسیقی محلی

ملک زاده افزود: برگزاری جشنواره موسیقی های محلی ، برپایی بیش از 500 بازارچه و نمایشگاه صنایع دستی در استان های مختلف ، معرفی آداب، سنن و رسوم اقوام و طوایف مختلف کشور از جمله غذا، پوشاک و ... از مهمترین برنامه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در قالب جشنواره استقبال از بهار است.

وی هم چنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص بهترین نوع سفر در نوروز 92 افزود: توصیه من این است که سفرهای گروهی و خانوادگی در جامعه در نوروز 92 توسعه یابد چرا که در صورت توسعه سفرهای گروهی و خانوادگی هزینه سفر نیز کاهش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم نوروز امسال یک نورز خاطره انگیز و با نشاط برای مردم در سراسر کشور باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها