بهرام عظیمی کارگردان فیلم تهران 1500:

جوانی‌هایم تابلو بودم

انیمیشن بلند سینمایی «تهران 1500» نخستین ساخته «بهرام عظیمی» در مقام کارگردان یکشنبه 20 اسفند در فرهنگسرای ارسباران پس از نمایش، نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۲۰۲
«تهران 1500» در ارسباران نقد می‌شود

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، داستان انیمیشن «تهران 1500» که در سال 1500 هجری شمسی می گذرد، درباره زندگی گذشته و حال شخصی به نام اکبر آقا است که به مسائل اجتماعی فرهنگی و شهرنشینی می پردازد.

هدیه تهرانی، بهرام رادان، حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، حساب نواب صفوی و مهران مدیری و... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دویست و هفتاد و پنجمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، بلافاصله بعد از نمایش انیمیشن تهران 1500 با حضور بهرام عظیمی (کارگردان)، تهیه کننده، بهروز شهامت «صداگذار»، امیرمسعود علمداری «نویسنده»، حبیب رضایی و حسام نواب صفوی «بازیگران»، سعید قطبی زاده «منتقد» و سعید اژدرپور «کارشناس مجری» برگزار می شود.

علاقمندان برای عضویت و حضور در نشست‌ باشگاه فیلم تهران می توانند ­به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های20-22872818تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها