مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خبر داد:

تسهیلات بنیاد شهید برای اعضای خانواده جانبازان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

خانواده شهدا درخواستها مادی از مسئولان ندارند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به انجام طرح سپاس در بین خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا علیرغم وجود سختی ها و تنگناهای زندگی از مسئولان نظام و جمهوری اسلامی ، هیچ درخواستی ندارند و همچنان کم توقع ترین و ساده زیست ترین اقشار جامعه هستند ، ایثارگرانه زندگی و فداکاری می کنند.
کد خبر: ۵۴۷۸۸۴
خانواده شهدا درخواستها مادی از مسئولان ندارند

مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران طی سخنانی به انجام طرحی با نام "سپاس" در بین خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: 500 هزار خانواده شهید در سطح کشور در این طرح مورد سئوال قرار گرفتند و تقریبا هیچ گونه انتظاری از مسئولان نداشتند.

وی گفت: علیرغم زندگی بسیارساده ای که خانواده شهدا دارند و با وجود سختی ها و تنگناهای زندگی ، هیچ گونه خواسته ای از مسئولان مطرح نکردند. 27 درصد آنها خواسته های بسیار عادی داشتند که اکثر آن معنوی بود و فقط سه درصد از خواسته ها ، خواسته اقتصادی بوده است. این آمار و درصدها نشان دهنده این است که ایثارگران ما همچنان کم توقع ترین ، ساده زیست ترین اقشار جامعه هستند و هیچ انتظاری از نظام و جمهوری اسلامی ندارند و همچنان ایثارگرانه زندگی و فداکاری می کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ما معتقدیم در مقابل از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران هیچ گونه مابه ازای مادی متصور نیست. معتقدیم اگر همه دنیا در ایران و همه ایران در تهران و همه تهران در بنیاد شهید جمع شوند و همه در مقابل کار بزرگی که فقط یک شهید انجام داده ، به خانواده او داده شود هیچ گاه نمی تواند جوابگوی بزرگی کاری باشد که یک شهید برای نظام و جهان انجام داده است.

وی گفت: ارزش همه زحمات ، تلاش ها ، فداکاری ها در نیت و اعتقاد انسانهاست. نیت و اعتقاد انسانها به کاری است که آنها انجام می دهند و این اعتقاد و نیت است که به انسانها و کار آنها ارزش می دهد. ارزش همه تلاش ها و مجاهدت ها در نظام ما منوط به اعتقاد به نظام الهی و اسلامی است که ما معتقدیم انشاءالله زمینه ساز حکومت عدل جهانی است.

زریبافان ادامه داد: نظامی که در راس آن ولی فقیه قرار دارد، ولی فقیهی که ما او را نائب برحق امام زمان (عج) می دانیم، ما باید بدانیم که کار در نظام اسلامی زمانی ارزش پیدا  می کند که موجب رضایت خدا ، پیامبر و امام زمان قرار گیرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها