پوران درخشنده از قرار نگرفتن فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» در فهرست فیلم‌های اکران نوروزی انتقاد کرد و مدعی شد دست‌هایی در کار بوده که مانع از اکران نوروزی این فیلم شوند.
کد خبر: ۵۴۷۲۰۶
انتقاد پوران درخشنده از قرار نگرفتن فیلم«هیس!...» در اکران نوروزی

کارگردان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره سی و یکم فیلم فجر با بیان این‌که تمام تلاش خود را برای اکران نوروزی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» کرده است، به مهر گفت: عمدتا عنوان می‌شود که فیلم‌های نوروزی باید مفرح باشد، اما به اعتقاد من فیلم‌های امسال چندان هم مفرح نیست. ضمن این‌که تلویزیون در نوروز برنامه‌های مفرح و شاد پخش می‌کند و این رسانه عملکردش به گونه‌ای است که مردم در یک مواجهه روزانه می‌توانند برنامه‌های نوروزی زیادی را دنبال کنند.

او افزود: در صورتی که مردم خودشان فیلم‌های روی پرده را برای دیدن انتخاب و بلیت آن را تهیه می‌کنند. این یک انتخاب آگاهانه توسط مردم است، پس باید انتخاب‌های متنوع برایشان فراهم شود، نه این‌که همه آثار در یک ژانر و موضوع باشد.

درخشنده با تاکید بر این‌که اکران «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به تنوع اکران نوروزی کمک می‌کرد، گفت: در هر حال امیدوارم این پنج فیلم نوروزی پرفروش باشد و به اقتصاد سینما کمک کند. من خیلی تلاش کردم فیلمی که در جشنواره فجر با استقبال مردم روبه‌رو شد، در تعطیلات نوروز به نمایش درآید و چون حامی نداشتم، این شرایط فراهم نشد.

این کارگردان از اکران فیلمش در عید فطر خبر داد و گفت: اما به مخاطبان فیلم وعده می‌دهم که اکران «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» در عید فطر قطعی شده است و آنها می‌توانند در این تاریخ به دیدن فیلم خود بیایند.

 «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» آخرین ساخته پوران درخشنده است که در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و سانس‌های فوق‌العاده متعددی به آن اختصاص یافت.

 در این فیلم طناز طباطبایی، مریلا زارعی، شهاب حسینی، هادی مرزبان، امیر آقایی، مائده طهماسبی، فرهاد آئیش، جمشید هاشم‌پور، بابک حمیدیان و... بازی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها