رییس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش با بیان اینکه تمامی مدارس تا روز دوشنبه 28 اسفند ماه فعالیت آموزشی دارند، گفت: بر این اساس تعطیلات مدارس طبق تقویم رسمی کشور از 28 اسفند آغاز و تا پایان 13 فروردین سال جدید ادامه دارد و پس از آن فعالیت مدارس دوباره از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۳۰۲
تقویم فعالیت و تعطیلی مدارس قبل و بعد از نوروز 92 اعلام شد

علی فرهادی درباره برخی شایعات مبنی بر حضور اجباری دانش‌آموزان بعد از ششم فروردین ماه در برخی مدارس غیرانتفاعی نیز تاکید کرد: تمام مدارس کشور تا روزدوشنبه 28 اسفندماه دایر و پس از تعطیلات 13 روزه فروردین فعالیت آموزشی مدارس مجددا آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان در ایام تعطیلات مدارس وجود ندارد، افزود: از نظر آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان تعطیلی وجود ندارد، بلکه معتقدیم ایام نوروز، مناسبت‌های مذهبی و اجتماعی، فرصتی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است و به این ایام به دید تعطیلات نگاه نمی‌کنیم.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش ادامه داد: همه مدارس کشور اعم از دولتی و غیر انتفاعی تا 28 اسفند ماه و همانند سال گذشته فعال هستند و بعد از 13 فروردین ماه نیز فعالیت آنها از سر گرفته می‌شود، لذا هیچ گونه اجباری برای حضور دانش‌آموزان در تعطیلات نوروزی وجود ندارد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها