عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نقش یک قطعه‌ساز بزرگ در کاهش تولید خودرو در کشور و افزایش قیمت این محصول خبر داد و اعلام کرد که وزیر صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی به‌ این موضوع قول مساعد داده است.
کد خبر: ۵۴۳۴۰۶
افشاگری قاضی‌پور درباره گرانی خودرو

"نادر قاضی‌پور" گفت: یک قطعه‌ساز بزرگ با قبضه کردن بسیاری از قراردادهای تامین قطعات در غول‌های خودروسازی ایران، نفوذ قابل توجهی در این صنعت پیدا کرده است.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت با بیان اینکه این قطعه‌ساز به طور مستمر به دنبال افزایش حجم قراردادهای خود با خودروسازان و از دور خارج کردن باقی قطعه‌سازان است، بیان کرد: این قطعه‌ساز با تغییراتی که در سیستم قطعات تحویلی به خودروسازان ایجاد می‌کند، به دنبال حذف سایر قطعه‌سازان است تا با تعطیلی دیگر واحدهای قطعه‌سازی، علاوه بر افزایش حجم قراردادهای تامین قطعات خود با خودروسازان، قدرت خود در حوزه صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور را بیش از پیش گسترش داده و به مرحله غیرقابل بازگشت برساند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ این قطعه‌ساز به دنبال ایجاد انحصار در صنعت خودرو و بلعیدن غول‌های خودروسازی ایران است.

وی ادامه داد: هفته گذشته در جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت، این موضوعات مطرح و کلیات اقدامات مخرب این قطعه‌ساز بزرگ به اطلاع وی رسید، وزیر نیز قول داد این مسائل را پیگیری و با اصلاح صورت گرفته شرایط را برای افزایش تولید و کاهش قیمت خودرو در کشور فراهم کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
۰
۰
اگر زورشون رسید اسم منم عوض كنن .
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
۰
۰
اگرنمایندگان مردم اقدامی در این باره نكنند پس چه كسی می خواهد از حق این مردم دفاع كنه باید بیشتر فشاربیاورندبه وزیر
سیدناصرموسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
۰
۰
ازاین نوع انحصارات دركشورمامتاسفانه بسیاراست،چون سودبعضی ها درآن تامین می گردد.
رنو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
۰
۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه .....!!!
جمعی ازجوانان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
۰
۰
اگرنمایندگان مجلس حامی مردم باشند در این شرایط سخت نباید به خیانتكاران اجازه این فشارهای مضاعف رابدهند
شیرعلی پا ك نزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
۰
۰
با سلام با توجه به فشارهای دول غرب این قطعه ساز بویی از انسانیت ندارد و باید با مسولین این شركت برخورد انقلابی گردد. وبه عنوان اخلال دراقتصاد كشور گردانندگان ان به اشد مجازات یعنی اعدام گردند ما ملت انقلابی با هیچ كسی شوخی نداریم.
has
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
۰
۰
بخدا خود اقای غضنفری همه اینها را میداند ودو ماه پیش با لبخندی به خبر نگار سیما شبكه 2 ساعت 8 و30 گفت درستش میكنم اما ببین چی شد وای بر ما
عبدلی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
۰
۰
با سلام افشاگری خوبست به شرطی كه با عمل باشد.گوشمان ازین حرفهاپرشده به وعده ووعیدكه میدهند.بابا....ای كه ازدستت می آید كاری بكن .شما كه درد وبیماری راتشخیص دادید پس فورا درمان كنید . سكوت كردن در برابر خداوخلق خدا جایز نیست.
عبداله
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
۰
۰
قطعه ساز كه به خودی خود بزرگ و قدرتمند نمی شود قطعا عده ای را خریده كه به این جا رسیده اگر دنبال كار را بگیرند همین اقایان رشو ه خور نمی گذارند كه به جایی برسد.اما نمایندگان بدانند كه مردم پشت سر انها هستند.
زارع
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
۰
۰
پیشنهاد میكنم یك لیستی از خائنان به مردم و انقلاب اسلامی ایران تهیه فرمائیدتا مردم این دشمنان وطن فروش داخلی را بهتر بشناسند. این مشكل فقط با نخریدن خودروها توسط مردم حل خواهد شد.همه باید بدانند كه امام راحل (ره) سالها پیش فرموذه است :((ما امریكا را زیر پا له خواهیم كرد)) حال تكلیف این شیاطین داخلی كوچك معلوم است.از خون شهیدان شـــــــــرم نمی كنید؟
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
۰
۰
امید است این مسئله از طریق مراجع ذیصلاح تا حصول نتیجه از طریق نماینده محترم و مردمی پیگیری شود.
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
۰
۰
اقای ابراهیمی اسم شما رو مثل اب خوردن عوض میكنن از این بابت خیالت راحت باشه
عباس لطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
۰
۰
آقای قاضی پور این قطعه ساز خودی است وكسی است كه وامهای كلان كم بهره گرفته و كارگاههای متعدد ایجاد كرده و حتما از اقوام بزرگان كشور است و غیرممكن است كه جلویش را بگیرند بند پ قوی داره ---- دوم اینكه تنها راه علاج این كار واردات خودرو ارزان در مقطع زمانی كم توسط وزارت صنایع است بدون گمرك بعدش خودروسازان فكری به حال خودشان میكنندو قیمتها بخوبی پائین میآید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها