معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: کارگروه گردشگری استان تهران پنج روستای شهرستان ورامین را به عنوان روستاهای هدف گردشگری معرفی کرد.
کد خبر: ۵۴۲۸۳۷
پنج روستای ورامین هدف گردشگری شدند

سید جمال جلیلی روز چهارشنبه درگفت وگوبا ایرنا اظهار داشت: روستاهای حصارگلی، حصارعلیا، حصارحسن بیک و قلعه بلند از توابع بخش جوادآباد و روستای احمد آباد کوزه گران از توابع بخش مرکزی ورامین به عنوان روستاهای هدف گردشگری معرفی شدند .

وی افزود: این روستاها دارای ویژگی های اقلیمی، جغرافیایی و تاریخی خاص هستند و آثار و ابنیه تاریخی، صنایع دستی و محصولات کشاورزی منحصر به فرد دارند و همچنین با داشتن آیین های خاص اجتماعی و فرهنگی، مکان مناسبی برای جذب گردشگران و سیاحان داخلی و خارجی هستند.

جلیلی اظهار داشت : با شرایط ایجاد شده بخوبی می توان با برنامه ریزی و تقویت ظرفیت های موجود برای فعلیت بخشیدن به امکانات بالقوه، شرایط و زمینه ها را برای توسعه این روستاها و همچنین جذب گردشگر در روستاهای مذکور فراهم آورد.

وی گفت:با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ورامین،آثار تاریخی شهرستان ورامین پذیرای گردشگران خواهد بود و این پنج روستا نیز می تواند مورد توجه و بازدید ایرانگردان قرار گیرد .

پیش از این تنها روستای خاوه در فهرست روستاهای هدف گردشگری شهرستان ورامین قرار داشت.

شهرستان ورامین از شهرستان‌های استان تهران است.

مرکز آن شهر ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی تهران واقع شده‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها