رادیو اقتصاد برای روز چهارشنبه برنامه‌های مختلفی را در حوزه تجارت دیجیتال، سبک زندگی، تولید ملی و معدن را بر روی موج خود قرار داده است.
کد خبر: ۵۴۲۵۱۰
مصرف گرایی در ازدواج و هزینه های آن بررسی می‌شود

به گزارش جام‌جم آنلاین رادیو اقتصاد برنامه‌های مختلفی از قبیل بازار فن‌آوران، مصرف‌گرایی در ازدواج و هزینه‌های آن، اقتصاد و تولید ملی، معدن و اقتصاد، قانون و اقتصاد و نقد اقتصادی روز چهارشنبه بر روی موج خود قرار می‌دهد.

بازار فن آوران

 گروه صنعت رادیو اقتصاد به منظور تامین اطلاع رسانی بخشی از حوره تجارت دیجیتال و انفورماتیک، روزه های چهارشنبه هر هفته برنامه ای را با عنوان " بازارفن آوران" تقدیم علاقمندان می­کند.

در این برنامه چگونگی تعیین تعرفه تجهیزات مخابراتی و تاثیر آن بر آن بر روند توسعه، از نگاه مهندس بابادی نیا نماینده نظام صنفی رایانه ای کشور مورد بررسی و تحلیل قرار می­گیرد.

یادآور می­شود مهندس کیوان نقره کار سردبیر، ستاره جوادی تهیه کننده و مهندس پورخصالیان کارشناس مجری ثابت برنامه "بازار فن آوران" هستند.

علاقمندان به این حوزه می­توانند روز چهارشنبه دوم اسفند، از ساعت 21 به مدت 50 دقیقه این برنامه را بر روی موج رادیو اقتصاد دریافت نمایند.

‌سبک زندگی

پذیرش نقش و اهمیت آموزه های مرتبط با سبک زندگی و ارتباط آن با شرایط اقتصادی کنونی بر کسی پوشیده نیست.

برنامه سبک زندگی که کاری از گروه صنعت رادیو اقتصاد است، ضمن پخش بسته­های مختلف رادیویی، بخش اعظم آن گفت‌وگو محور و با مشارکت اساتید دانشگاه و حوزه، این مهم را مورد بررسی قرار می­دهد.

در برنامه این هفته موضوع "مصرف گرایی در ازدواج و هزینه های آن" از دیدگاه دکتر علیرضا شریفی یزد و دکتر مریم فرضی روانشناس بررسی میشود.

این برنامه به سردبیری مینا خضری و تهیه کنندگی فریبا درویشی تهیه و پخش می­شود.

علاقمندان می­توانند در اولین چهار شنبه اسفندماه، ساعت 17:00 الی 17:20 این برنامه را از رادیو اقتصاد بشنوند.

‌اقتصاد و تولید ملی

متاسفانه بسیاری از شیرینی هایی که سالها توسط مردم شیرینی پزان پخته و مردم استفاده می­کردند اکنون به دست فراموشی سپرده شده و بسیاری مردم امروزه طرز تهیه پخت و حتی نام آنان را نیز نمی دانند.

به همین منظور و با توجه به اهمیت موضوع، در راستای تحقق شعار سال، " برنامه اقتصاد و تولید ملی " گروه اطلاع رسانی، از نایب رئیس اتحادیه تولید کنندگان گز و شیرینی استان اصفهان و آقای غلامعلی سلطانی تولید کننده گز دعوت نموده تا با نظرات کارشناسانه خود به راه­های احیا و حفظ این موضوع اشاره نمایند.

یادآور می‌شود این برنامه به سردبیری و تهیه کنندگی معصومه اسماعیل نژاد تهیه و پخش می­شود.

علاقمندان می­توانند چهارشنبه دوم اسفندماه از ساعت 15 روی موج رادیو اقتصاد منتظر این بحث شیرین و سنتی باشند. لازم به ذکر است این برنامه روزهای زوج در ساعت مذکور پخش می گردد.

معدن داران و معدن کاران را چه می­شود ؟!

گروه اطلاع رسانی رادیو اقتصادبه منظور کمک به صنعت معدن کشور و نقش میانجی بخش خصوصی و دولتی، روزهای چهارشنبه هر هفته برنامه ای را با عنوان «معدن و اقتصاد» به روی آنتن می برد.

 برنامه این هفته که رویکردی تبیینی - تحلیلی دارد، به موضوع مشکلات معدن داران و معدن کاران می پردازد. مهندس اسدا... کشاورز سرپرست دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت معدن و تجارت و مهندس علی خادم آستانه معاون مدیرکل دفترحفاظت منابع طبیعی به همراه مهندس علیرضا صمدی کارشناس مجری این برنامه به بحث و گفت‌وگو می­پردازند.

یادآور می شود، وحید شاکری سردبیر، مطهره محرابی تهیه کننده و فرحناز رفعتی گویند برنامه "معدن و اقتصاد" هستند.

علاقمندان می توانند روز چهار شنبه دوم اسفند، از ساعت 19:00 به مدت یکساعت شنونده این برنامه باشند.

‌بایدها و نبایدهای حمل و نقل بین المللی

 گروه خدمات و تجارت رادیو اقتصاد به منظور افزایش اطلاعات فعالان در حوزه اقتصاد از قوانین و مقررات هر بخش، هر هفته چهارشنبه‌ها برنامه ای را با عنوان قانون و اقتصاد تقدیم علاقمندان می کند.

این برنامه که رویکردی کارشناسانه دارد، به بررسی قوانین و مقررات بین المللی در حوزه حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی توسط مهندس سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان­های حمل و نقل میپردازد.

یادآور می شود، این برنامه به سردبیری هادی ناصرپور تهیه و پخش می­شود

علاقمندان می توانند روز چهار شنبه دوم اسفند، از ساعت 12:25 الی 13:10 این برنامه را از رادیو اقتصاد دریافت نمایند.

‌در نقد اقتصادی بشنوید

در راستای نهادینه شدن فرهنگ انتقاد موثر گروه صنعت رادیو اقتصاد روزهای چهارشنبه هر هفته برنامه ای را با عنوان " نقد اقتصادی " به روی آنتن می برد.

این برنامه که با انتقاد سازنده سعی در اصلاح آسیب های بخش اقتصاد دارد، " بررسی عملکرد بخش خصوصی در شرایط اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تحریم‌ها " را تقدیم علاقمندان می کند.

گفتنی است، طیبه شهبازی سردبیری و تهیه کنندگی برنامه نقد اقتصادی را بر عهده دارد.

علاقمندان می توانند روز چهارشنبه دوم اسفند، از ساعت 19:55 به مدت 50 دقیقه شنونده این برنامه باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها