یک زن ساکن ایالت تگزاس دو جفت دوقلو همسان را به دنیا آورد ، واقعه ای که احتمال آن یک در 70 میلیون است.
کد خبر: ۵۴۲۵۰۰
تولد 2 جفت دوقلو در یک زایمان

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، تریسا مونتالوو 36 ساله پس از 31 هفته بارداری  چهار نوزاد پسر را با سزارین در بیمارستان "وومنز هاسپیتال آف تگزاس" شهر هوستون به دنیا آورد. این نوزادان در واقغع دو جفت دوقلوی همسان هستند.

تریسا و همسرش مانوئل مونتالوو جونیور از هیچ داروی بارداری استفاده نکرده بودند آنها فقط آرزو داشتند که ممفیس پسر دو ساله شان دارای یک برادر یا یک خواهر کوچک شود.

در هفته دهم بارداری پزشک تریسا به وی گفت که دوقلو باردار است. مدتی بعد در یک معاینه دیگر پزشک شنیدن سومین ضربان قلب را به او اطلاع داد.

درنهایت ،این زن و شوهر مطلع شدند که باید در انتظار چهار نوزاد باشند اما نه چهار قلو بلکه دوجفت دوقلوی همسان که هر یک دارای جفت جنینی مشترک هستند.

احتمال به دنیا آوردن دوجفت دوقلوی همسان در یک لقاح طبیعی یک در 70 میلیون است.

این نوزادان که در 14 فوریه با فاصله یک دقیقه از یکدیگر متولد شده اند هر یک بیش 1.3 کیلوگرم وزن داشتند. والدین آنها نام آنها را براساس چهار حرف نخست الفبا انتخاب کرده اند" Ace, Blane, Cash و Dylan" (ایس،بلین،کش و دیلان) .

با این حال، مانوئل مونتالوو قصد ندارد به این تعداد فرزند بسنده کند و هنوز امیدوار است که صاحب یک فرزند دختر شود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها