وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بروز استعدادهای درخشان را از مهمترین ویژگی های جشنواره بین المللی موسیقی فجر عنوان کرد.
کد خبر: ۵۴۲۱۲۲
بروز استعدادهای درخشان از مهمترین ویژگی های جشنواره موسیقی فجر

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد حسینی با تاکید بر ایجاد زمینه ها و حمایت های لازم برای بروز استعدادهای درخشان موسیقی در کشور، افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر با تمهیدات درنظر گرفته شده شاهد بروز استعدادهای فوق العاده ای در عرصه موسیقی کشور بوده ایم.

به گفته رییس شورای فرهنگی عمومی کشور، زمینه ها و زیر ساخت های لازم باید برای ادامه فعالیت جوانان و علاقه مندان به هنر موسیقی در سراسر کشور مهیا شود تا این قشر با امید و انگیزه ببیشتری به کار خود ادامه دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآورشد که نسل جوان امروز سلیقه و اسعداد بسیار بالایی در خلق و تولید آثار هنری داشته که باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.

حسینی درخصوص جشنواره موسیقی فجر اظهارداشت: در این رویداد هنری سعی شده جنبه ای که به بخش شادکامی و نشاط مردم در ایام گرامیداشت جشن انقلاب اسلامی همزمان با روزهای باشکوه بهمن باز می گردد بیشتر توجه شود تا همگان استفاده لحظات خوبی را سپری کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه معتقدیم مردم خود بهترین ناظر و ارزیاب هستند با تمهیدات در نظر گرفته شده در جشنواره موسیقی فجر امسال رضایت علاقه مندان و مخاطبان جلب شده باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین به ساخت هشت تالار بزرگ فرهنگی هنری در هشت استان کشور در قالب مهر ماندگار اشاره کرد و گفت که امیدواریم با راه اندازی این مجموعه ها بخش مهمی از دغدغه های هنرمندان در زمنیه امکانات برطرف شود.

حسینی اظهارداشت: در تمامی سفرهای استانی با حضور در محل ساخت این تالارهای بزرگ فرهنگی و هنری پروژه های مهر ماندگاردولت دهم از نزدیک در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفته ایم و اقدامات لازم نیز بعمل آمده است.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از 25 بهمن تا اول اسفندماه در قالب بخش های نسلی دیگر، رقابتی، استعدادهای درخشان، بین الملل و پاپ برپاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها