فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران از دستگیری پنج نفر از اعضای یک خانواده که با انگیزه انتقام‌جویی فردی را ربوده و قصد آتش زدن وی را داشتند، خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۵۰۱
ناکامی پنج آدم ربا با واکنش به موقع پلیس پیشوا

سیروس فتحی از دستگیری پنج نفر از اعضای یک خانواده که با انگیزه انتقام‌جویی فردی را ربوده و قصد آتش زدن وی را داشتند، خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی شهرستان پیشوا اقدامات لازم را در دستورکار قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران اظهار داشت: طی تحقیقات میدانی از شاهد ماجرا، مشخص شد که چند نفر ناشناس با توسل به زور و خشونت فرد ربوده شده به نام «حسن» را هنگام کار در مزرعه سوار یک‌دستگاه خودروی پراید کرده و بعد از ضرب و شتم، وی را به‌محل نامعلومی منتقل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فرد ربوده شده دارای پرونده قضایی مفاسد اجتماعی در پلیس است، ادامه داد: با روشن شدن این موضوع، فرضیه انتقام‌گیری به ‌دلیل سوابق فرد مذکور قوت گرفت و مأموران با انجام روند پی‌جویی کاملاً پنهان، علمی و مستند، به یافته‌های تحقیقاتی در کمتر از یک ساعت دست یافته و توانستند، گروهی پنج نفره از اعضای یک خانواده را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این راستا با شگردهای خاص پلیسی محل اختفاء آدم‌ربایان در حاشیه شهر شناسایی و هنگامی که متهمان قصد آتش زدن فرد ربوده شده را داشتند در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران ضمن هشدار به هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مزاحمت توسط اراذل و اوباش و قانون‌شکنان از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
1356
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
۰
۰
با سلام خدمت برادر بزرگوار جناب سرهنگ ادینه وند تقدیر وتشكر فراوان از جنا بعالی وهمكاران گرامی شما به دلیل بهتر شدن وضعیت امنیتی شهر مقدس پیشوا وحومه ارزوی موفقیت برای شما وتمامی همكارانتان در تمامی عرصه های خدمت از خداوند خواستا رم

نیازمندی ها